به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۳۸۹۸۴۵

ناکامی بزرگ چلسی: پاتر بدترین مربی تاریخ آبی‌ها!

ناکامی بزرگ چلسی: پاتر بدترین مربی تاریخ آبی‌ها!
گروه ورزشی: چلسی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
باخت چلسی در این بازی به این معنا بود که پاتر هفتمین شکستش در 18 دیداری که روز نیمکت این تیم نشسته را تجربه کرد و این در حالی است که از بین تمامی این دیدارها تنها در پنج بازی پیروز شده است.
این مربی انگلیسی همچنین در 15 بازی اخیری که در لیگ برتر انجام داده تنها دو بار با پیروزی میدان را ترک کرده است که رکوردی فاجعه‌بار برای او به حساب می‌آید. 
1791006
به این ترتیب او تا به حال تنها در 27.8 درصد از دیدارهایش روی نیمکت چلسی به پیروزی رسیده که بدتر از هر مربی دیگری در تاریخ حضور این باشگاه در لیگ برتر بوده است. حتی رافا بنیتز، لوئیز فلیپه اسکولاری و آندره ویلاش بواش که انتقادهای بسیاری از آنها می‌شد، درصد پیروزی بالاتری در طول دوران حضورشان در این تیم کسب کرده بودند. 
بسیاری باور دارند که مدیران و مالکان جدید این باشگاه باید هر چه زودتر برای اخراج او از این تیم و انتخاب سرمربی جدید اقدام کنند اما به نظر می‌رسد که تاد بولی و سایر شرکای او هنوز از پاتر حمایت می‌کنند. 
این تیم هفته آینده باید با لیدز بازی کند و پس از آن بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر دورتموند را در پیش دارد که دیدار دشواری خواهد بود.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها