به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۹۰۰۱۴

کاهش ارزش پول ملی تحقیر یک ملت است

کاهش ارزش پول ملی تحقیر یک ملت است
گروه سیاسی: روزنامه جمهوری اسلامی کاهش ارزش پول ملی را تحقیر یک ملت خوانده و به شدت از گرانی‌ها گلایه کرده است.
به نوشته جمهوری اسلامی، با تخفیفِ چنین بی‌مهارِ ارزش پول ملی، یک ملت تحقیر می‌شود. همه‌مان تحقیر می‌شویم. مردم به حق می‌گویند مدیر که نباید انتقاد کند. او را گذاشته‌اند برای عمل، برای تدبیر امور و اجرای چاره ساز برنامه ها. آنان نباید از "باید چنین کرد" بگویند. فلشِ این باید‌ها دقیقا یقه خودشان را نشان می‌کند. برخی از متولیان امر گفتارشان رفتار آن پزشک را به خاطر می‌آورد که خطای او به مرگ بیمار انجامید او او خود از صاحبان عزا بیشتر عزاداری می‌کرد. یادش نبود انگار که خود او عامل سوگواری است. گریه‌اش هم صاحبان عزا را بیشتر متعذی و عصبانی می‌کند. حالا هم برخی صحبت‌ها از کسانی که باید عمل کنند، همین حالت را دارد. نمک پاشیدن به زخم را می‌ماند که خلقی را به فغان می‌آورد.
این روزنامه در پایان تاکید کرده است: حرف آخراینکه به جایی برنمی‌خورد اگر برای برداشتن این بار سنگین از کسانی که تخصص آن را دارند کمک بگیرید. اخلاق گرایی و ملی اندیشی شما را هم می‌رساند. منطق انقلاب هم این را تحسین می‌کند که برای برداشتن مانع از سر راه از همه توان‌ها استفاده کنید. یک بار امتحان کنید، ضررش از تسلیم شدن در برابر مشکلات خیلی کمتر است.
برچسب ها: پول ملی

۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۲۳:۲۶
بانک مرکزی آمریکا، فدرال رزرو، در راستای مبارزه با تورم و افزایش بیشتر ارزش و قدرت خرید دلار آمریکا قصد دارد تا بار دیگر بهره بانکی را بالا ببرد.

(این روش، مخصوص کشورهای توسعه یافته با تورم بسیار پایین است که قابلیت وام با بهره بسیار پایین را میسر میسازد، کشورهایی مانند آمریکا که تقریبا همه خریدها از یخچال و خودرو گرفته تا خانه توسط وامهای بسیار کم بهره، انجام میگیرد. بنابراین، با افزایش حتی ۲۵ صدم درصد به بهره بانکی، بسیاری از مصرف کنندگان از گرفتن وام و خرید منصرف می شوند، و چون آمریکا دارای (421722)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها