به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۹۰۲۳۵

توهین داور به مورینیو: تحقیقات آغاز شد

توهین داور به مورینیو: تحقیقات آغاز شد
گروه ورزشی:فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را درباره اتفاقاتی که شب گذشته در درگیری ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با داور چهارم رخ داد آغاز کرده است.به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ ایتالیا به مصاف کرمونزه رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

مورینیو که در طول دوران حضورش روی نیمکت تیم‌های مختلف بارها و بارها با داوران درگیر شده است، شب گذشته نیز پس از جروبحثی که با داور چهارم داشت از روی نیمکت اخراج شد. او پس از این حادثه مدعی شده بود که این داور اهل تورین بوده و به این دلیل که بازی بعدی رم با یوونتوس است، چنین رفتاری داشته و سعی کرده داور اول را متقاعد کند که او را اخراج کند. 

حالا مشخص شده که پس از درگیری یکی از بازیکنان رم با بازیکن حریف در زمین، مورینیو از داور چهارم خواسته که درباره این صحنه به او توضیح بدهد و مارکو سرا هم مدام با کلماتی زشت خطاب به او تکرار کرده که بهتر است سرش به کار خودش باشد. استفاده از این کلمات باعث عصبانیت مورینیو و سایر اعضای کادر فنی رم شده است. 

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را برای روشن شدن تمامی ابعاد قضیه آغاز کرده است. آنها به زودی جلساتی را با حضور مورینیو و سرا برگزار خواهند کرد تا در جریان کامل این درگیری قرار بگیرند و تصمیم نهایی را در این باره بگیرند.
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها