به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۳۹۰۲۷۹

 رسانه‌های زنجیره‌ای کور شوند نه مردم! 

 رسانه‌های زنجیره‌ای کور شوند نه مردم! 
گروه سیاسی: روزنامه کیهان به انتقادها به یادداشت  که مردم را به دلیل ندیدن پیشرفت‌های دولت رییسی سرزنش کرده بود، پاسخ داد و مدعی شد منظورش از کور شدن، کور شدن رسانه‌های زنجیره‌ای بوده نه مردم! 
به گزارش کیهان، زنجیره‌ای‌ها و دوستان خارج‌نشینشان طبق معمول به‌صورت گله‌ای وارد میدان شدند و تیتر زدند: توهین کیهان به مردم. کیهان نوشت مردم کورند و پیشرفت‌های دولت رئیسی را نمی‌بینند! در این یادداشت، از «کور» شدن هم نوشتیم منتهی، کور شدن همین زنجیره‌ای‌ها. گفتیم آن‌قدر روی اخبار بد تمرکز کردند که خود کور شدند! و اخبار مهمی مثل احیاء دریاچه ارومیه را ندیدند. در این یادداشت به بازگشت 2500 نخبه به کشور، راه‌اندازی تلسکوپ رصدخانه ملی ایران با قابلیت رصد اجسام پرنور با فاصله 7 میلیارد سال اشاره کرده و از تحسین این پیشرفت حیرت‌انگیز کشورمان از سوی مجله علمی «ساینس» نوشتیم و گفتیم، زنجیره‌ای‌ها این خبر را هم سانسور کرده و به‌جای آن روی اخبار دلار متمرکز شدند!
این روزنامه در پایان نوشت: یک اصل ابتدایی در رسانه وجود دارد که دانستن آن، انسان را از فریب خوردن چنین رسانه نماهایی نجات می‌دهد: «مطالب هیچ رسانه‌ای را از تریبون دشمنان آن رسانه دنبال نکنید.»
 
برچسب ها: روزنامه کیهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها