به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۳۹۰۳۰۳

دلگرمی منصوریان با دو ستاره بین‌المللی!

دلگرمی منصوریان با دو ستاره بین‌المللی!
گروه ورزشی: روز گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر، فولاد خوزستان در شرایطی کم‌سابقه، به مصاف ملوان رفت و در نهایت با گل دقیقه آخری حیدریه، به سه امتیاز رسید.
این پیروزی در شرایطی رقم خورد که منصوریان از حضور دو ستاره بین‌المللی در میانه میدان بهره می‌برد. روبرت تورس و اشکان دژاگه، دو بازیکن باتجربه قرمزهای اهوازی بودند که روز گذشته در مرکز زمین میدان‌داری کردند و اصطلاحا ریتم بازی فولاد را با هم تنظیم می‌کردند.
1807488
اشکان دژاگه به واسطه سالها بازی در بوندسلیگا و لیگ جزیره و روبرت تورس با تجربه بازی چندین ساله در لالیگا، قوت قلب منصوریان در زمین بودند. چه اینکه سرمربی تازه‌وارد فولادی‌ها در نشست پیش از بازی نیز به نقش تعیین‌کننده این دو بازیکن در پیشبرد برنامه‌های تیم اشاره کرده و از آنها خواسته بود تجربه خود را برای موفقیت تیم به طور ویژه به کار بگیرند.
اتفاقی که مقابل ملوان رخ داد و این دو بازیکن بارها با ارسال پاس‌های کلیدی موقعیت‌هایی را برای تیم خود خلق کردند تا در نهایت در اثر فشار زیاد و مداوم حملات، دروازه ایمان صادقی باز شد و فولادی‌ها در حضور هواداران خود به بردی ارزشمند دست پیدا کردند.
1807489
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها