به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۳۹۰۳۳۱

ستاره ناپولی در برنابئو: او عاشق رئال است!

ستاره ناپولی در برنابئو: او عاشق رئال است!
گروه ورزشی: درخشش کواراتسخلیا در ترکیب ناپولی در این فصل باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب او علاقمند شوند. 
این بازیکن تابستان گذشته با قراردادی تنها به ارزش 10 میلیون یورو از دینامو تفلیس گرجستان به ناپولی ملحق شد و بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌های ایتالیایی نسبت به خرید او بدبین بودند. 
اما حالا او به یکی از ارکان اصلی صدرنشینی ناپولی در رقابت‌های این فصل لیگ ایتالیا تبدیل شده و به نظر نمی‌رسد که مدت زمان زیادی در شهر ناپل بماند. 
پیش از این نام باشگاه‌های بسیاری در کنار نام این بازیکن به گوش می‌رسید اما روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که رئال مادرید آماده است تا مذاکراتش برای جذب او را آغاز کند. این روزنامه همچنین مدعی شده که مدیران رئال حاضر هستند تا 100 میلیون یورو برای جذب او در تابستان سال آینده هزینه کنند. 
1753281
این در حالی است که مدیر برنامه‎‌های کواراتسخلیا هم صحبت‌های جالبی را درباره علاقه شدید او به این باشگاه مطرح کرده که توجه بسیاری از هواداران رئال را در شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است. 
او در این باره به توتومرکاتو گفت: «پدر خویچا و من طرفدار قدیمی و همیشگی بارسا هستیم اما او عاشق رئال مادرید است. من بسیار خوشحال خواهم شد اگر روزی او را با پیراهن بارسلونا ببینم اما می‌دانم که او بازیکن رئال مادرید است.»
این اظهارات به شایعه پیوستن او به رئال مادرید دامن زده و هواداران این تیم را نیز به وجد آورده است اما باید دید که روند مذاکرات این باشگاه با ناپولی به چه شکل پیش خواهد رفت. 
برچسب ها: ناپولي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها