به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۳۹۰۴۷۲

این تلفن‌همراه تا یک هفته شارژ نگه می‌دارد

این تلفن‌همراه تا یک هفته شارژ نگه می‌دارد
گروه فناوری:ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده و مصرف انرژی تراشه‌ها کاهش یافته است، بنابراین اکثر این محصولات می‌توانند تا یک روز کاربر را همراهی کنند. بااین‌حال، شاید بخواهید برای چندین روز بدون شارژکردن، از گوشی‌تان استفاده کنید. همین ایده باعث شده تا کاربری، یک گوشی سامسونگ، گلکسی A32 5G را به باتری غول‌پیکر 30,000 میلی‌آمپرساعتی مجهز کند!
 
یک کاربر ردیت به نام u/Downtown_Cranberry44 شارژدهی گوشی پایین‌رده 150 دلاری سامسونگ را به‌طور چشمگیری افزایش داده است. این دستگاه درحالت استاندارد یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی دارد که به راحتی می‌تواند تا یک روز شارژ داشته باشد. اما ظاهراً این میزان شارژ برای کاربر ردیت کافی نبوده است.

گوشی سامسونگ با بیش از یک هفته شارژدهی!
این کاربر یک باتری 30,000 میلی‌آمپرساعتی را به گوشی هوشمندش اضافه کرده است که با یکبار شارژ، بیش از یک هفته دوام می‌آورد و حتی شاید بتوان از این دستگاه جدید برای دو هفته هم استفاده کرد!

کاربر برای افزایش ظرفیت باتری گوشی سامسونگ، از باتری‌های 50e همین شرکت استفاده کرده است که قیمت هر کدام از آن‌ها برابر 5 دلار است. نتیجه نهایی یک گوشی سنگین با وزن نزدیک به نیم کیلوگرم با اندازه‌ای بزرگ است. البته این گوشی یک ویژگی جالب‌توجه دارد: پورت‌های اضافه برای شارژ دستگاه‌های دیگر.درحقیقت می‌توان از این گوشی به عنوان یک پاوربانک هم استفاده کرد و به سراغ دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت microUSB و لایتنینگ آن رفت.

دلایل زیادی وجود دارد برای اینکه گوشی‌تان را مانند این کاربر ردیت تغییر ندهید. در کنار طراحی عجیب و وزن بالا، از نظر ایمنی هم نمی‌توان به چنین دستگاهی اعتماد کرد. درحقیقت اگر احتمال آتش‌گرفتن را هم مدنظر قرار ندهیم، احتمال آسیب‌رسیدن به قطعات داخلی گوشی وجود دارد. بنابراین بجای چسباندن یک باتری غول‌پیکر به گوشی هوشمندتان، همراه داشتن پاوربانک ایده مناسب‌تری خواهد بود.
مرجع : دیجیاتو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها