به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۳۹۰۶۴۸
مسمومیت‌ها برای انتقام گرفتن از نوجوانان است!

نتیجه‌گیری بر اساس اطلاعات غلط درباره علت مسمومیت‌های سریالی!

گروه سیاسی: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادعا کرده است: این مسمومیت‌ها نوعی انتقام گرفتن از جوانان و بخصوص نوجوان است که در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضور گسترده داشتند!
نتیجه‌گیری بر اساس اطلاعات غلط درباره علت مسمومیت‌های سریالی!
مهرداد ویس کرمی، در مورد پیگیری کمیسیون در خصوص مسمومیت‌های ادامه‌دار دانش آموزان بیان کرد: کمیسیون آموزش با کمیسیون بهداشت مجلس و وزرای آموزش و پرورش و بهداشت و نماینده وزارت اطلاعات جلسه‌ای داشتیم که جلسه خوبی هم بود و نمایندگان دغدغه‌های خود را بیان کردند و بزرگواران در وزارت اطلاعات نیز گزارشی در حیطه کار خود را ارائه کردند. آنچه مسلم به نظر می‌رسد این کار شیطنت است و بیشتر آرامش روانی جامعه را هدف گرفته است و قصد دارند با اقداماتی ایذایی، وضعیت روانی خانواده‌ها و جامعه را به هم بریزند و مدارس و دانشگاه‌ها را که نتوانستند در اغتشاشات تعطیل کنند، این بار به نوع دیگری و با دخالت خانواده‌ها به تعطیلی بکشانند. ویس کرمی درخصوص آزمایشات انجام شده برای تشخیص عامل مسمومیت‌ها افزود: آزمایشاتی روی ترکیباتی که در محیط پیدا کرده‌اند، انجام شده که هنوز نتایجش نهایی نشده است، اما مسلم است که مسمومیت‌های ایجاد شده خفیف است و خدا را شکر به مرگ منجر نشده و بیشتر از نوع استنشاقی است. ویس کرمی در ادامه عنوان کرد: باید به خانواده‌ها آرامش داد و به عنوان پزشک عرض می‌کنم که جای نگرانی نیست و عوارضی هم که ممکن است برخی شایعه می‌کنند که گازها شاید در آینده اثراتی داشته باشد و… اصلا اینطور نیست. این گازهای استنشاقی، بعضا گازهای ضعیفی هستند و علائم آن نیز هم موقع برطرف می‌شود، شاهدی بر این نکته است که علائم درازمدتی نخواهند داشت و در پزشکی هم چنین چیزی نداریم که به سرعت سرگیجه‌ای ایجاد شود و بعد اثرات مخربی در آینده داشته باشد. پس از جهت این موضوع نیز خانواده‌ها نگران نباشند. نماینده خرم‌آباد اضافه کرد: این مسمومیت‌ها بیشتر در ادامه همان اغتشاشات است و نوعی انتقام گرفتن از جوانان و بخصوص نوجوان است که در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضور گسترده داشتند. ضمن اینکه تعطیلات عید نوروز در پیش است و عید برای مردم موضوعیت دارد و بیشتر دنبال بهم ریختن اعصاب و روان مردم هستند و انشاءالله مثل همیشه ناکام می‌مانند.
* توضیح ضروری: جهت اطلاع این نماینده مجلس؛ باید گفت: اولین مورد مسمومیت مدارس در قم دو ماه قبل از راهپیمایی۲۲ بهمن اتفاق افتاد!

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۲۰:۳۱
مدرک پزشکی را از کجا گرفته ، به استناد کدام تحقیقات در مورد عوارض آینده صحبت می کند اصلا نوع گاز را هنوز نمی داند (422575)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها