به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۳۹۰۶۵۰

امیدواری پاتر: بازیکنان هنوز پشت من هستند

امیدواری پاتر: بازیکنان هنوز پشت من هستند
گروه ورزشی: نتایج ضعیف چلسی باعث شده که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی از اخراج قریب‌الوقوع پاتر از هدایت این تیم خبر بدهند. 
این در حالی است که مدیران این باشگاه پیش از این اعلام کرده بودند که او از حمایت کامل آنها برخوردار است و بعید است که تا پایان فصل تصمیمی برای تعویض او داشته باشند اما مشخص نیست که صبر آنها با توجه به نتایج این تیم تا چه حد است. 
پاتر در واکنش به انتشار اخبار متفاوت درباره احتمال اخراجش به خبرنگاران گفت: «ما در این شرایط همه کنار هم هستیم. من حمایت بازیکنان از خودم را حس می‌کنم. حمایت همه کسانی که اینجا هستند را حس می‌کنم. این که افرادی بیرون از تیم از شرایط ناراضی باشند را درک می‌کنم اما بازیکنان این انگیزه را دارند که نمایش بهتری داشته باشند و ما هنوز می‌خواهیم برای یکدیگر بجنگیم.»
1757767
او با اشاره به اهمیت بازی امروز این تیم برابر لیدز اظهار داشت: «ما به خوبی می‌دانیم که بازی بسیار سختی در پیش داریم اما این فرصتی برای ماست که بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم. بازی در خانه ماست و برابر هواداران به میدان می‌رویم که همیشه نشان دادند آماده حمایت از این تیم هستند.»
چلسی با وجود هزینه گزافی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی کرد، در حال حاضر در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در سال 2023 در 11 بازی تنها چهار گل به ثمر رسانده است.
آنها همچنین در سه بازی آخر برابر دورتموند، ساوتهمپتون و تاتنهام شکست خورده‌ و موفق به زدن هیچ گلی نشده‌اند و این موضوع فشارها روی این مربی انگلیسی را افزایش داده است.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها