به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۳۹۰۶۵۱

گواردیولا: رفتار داورها با سیتی غیرمنصفانه است

گواردیولا: رفتار داورها با سیتی غیرمنصفانه است
گروه ورزشی: سیتی در چند سال اخیر قهرمان بلامنازع لیگ برتر انگلیس بوده و هیچ تیمی نتوانسته با قدرت این تیم در زمین برابری کند.
با این حال، جنجال درباره بحث داوری دیدارهای سیتیزن‌ها همیشه وجود داشته و گواردیولا در طول این مدت بارها نسبت به رفتاری که از سوی داوران با تیمش صورت گرفته اعتراض کرده است. 
به نظر می‌رسد که او همچنان از این موضوع ناراحت است و در نشست خبری بازی حساس و تماشایی برابر نیوکسل ضمن اشاره به موضوع اتلاف وقت از سوی این تیم، بار دیگر درباره داوری هم صحبت کرد. 
او درباره بحث اتلاف وقت که در چند هفته اخیر بارها در فوتبال انگلیس مطرح شده به خبرنگاران گفت: «ما تیمی هستیم که کمترین میزبان اتفاق وقت در طول این چند سال را داشتیم و وقتی در خانه آرسنال به مصاف این تیم رفتیم، پس از 36 دقیقه فقط یک کارت زرد گرفتیم. پس لازم نیست نگران اتلاف وقت از سوی ما باشید. من توجهی به این موضوعات ندارم. 
1803046
بیشتر توجه من به این است که چطور باید نیوکسل را شکست دهیم، این که آنها چطور دفاع می‌کنند و مشکلاتی که وقتی در اول فصل در خانه این تیم به مصاف آنها رفتیم برایمان ایجاد شد، چه مشکلاتی بود و چطور باید حل شود.»
سرمربی سیتی درباره داوری این بازی اظهار داشت: «البته که همه چیز به داوری بستگی دارد اما من کاملا مطمئن هستم که ادرسون کارت زرد خواهد گرفت. چند میلیون بار شده که تیم‌ها به ورزشگاه اتحاد آمدند و دروازه‌بان‌ها وقت تلف کردند؟ 
هر بار 20 ثانیه تلف می‌شود اما هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. واقعا هیچ واکنشی نمی‌بینیم اما ما می‌خواهیم در بازی فعال باشیم و هر بار کارت زرد می‌گیریم. به همین دلیل است که من سعی می‌کنم هیچ اظهارنظری درباره داوری نداشته باشم چون دیگر برایم مهم نیست. آنها می‌توانند هرکار می‌خواهند بکنند چون رفتارشان با سیتی منصفانه نیست.»
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها