به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۳۹۰۶۶۸

افشای یک رابطه دردسرساز برای «دی‌کاپریو»

افشای یک رابطه دردسرساز برای «دی‌کاپریو»
گروه فرهنگی: فاش شدن جزئیات جدیدی از روابط «لئوناردو دی کاپریو» با «جو لو» سرمایه‌دار فراری مالزیایی، برای این بازیگر هالیوودی دردسر ساز شده است.به گزارش ایسنا، جزئیات جدیدی از روابط «لئوناردو دی کاپریو» بازیگر ۴۸ ساله آمریکایی با «جو لو» سرمایه‌دار مالزیایی که در حال حاضر به دلیل ارتباطش با یکی از بزرگترین رسوایی‌های فساد در جهان تحت تعقیب مقامات بین‌المللی قرار گرفته است، آشکار شده است.
 
نشریه بلومبرگ برای نخستین بار جزئیاتی را از اسناد پلیس اف بی آی فاش کرد که در آن مقامات در سال ۲۰۱۸ با «دی کاپریو» در مورد رابطه او با «جو لو» که متهم به مشارکت در یک طرح پولشویی بیش از ۴.۵ میلیارد دلار از صندوق سرمایه گذاری دولتی مالزی است، مصاحبه کردند.

بر اساس این گزارش، «دی کاپریو» در سال ۲۰۱۰ با «لو» در یک کلوپ شبانه آشنا شد و در ادامه رابطه نزدیکی برقرار کردند. این بازیگر و تهیه‌کننده هایوودی در این رابطه توضیح داده است: «من برای لو کار می کردم ... و این تجارت به روابط اجتماعی نیز تبدیل شد.بنابراین ما یکدیگر را بیشتر دیدیم و تعامل بیشتری وجود داشت».

این دو در یک مقطع در مورد ایده‌ای یک میلیارد دلاری برای ساخت فیلم بیشتر و همچنین ایجاد یک پارک موضوعی برادران وارنر در آسیا بر اساس فیلم های دی کاپریو صحبت کرده بودند. دی کاپریو و لو همچنین در مورد توسعه یک استراحتگاه دوستدار محیط زیست در بلیز نیز گفتگوهایی داشته‌اند.

«جو لو» علاوه بر تامین مالی فیلم نامزد اسکار «گرگ وال استریت» محصول ۲۰۱۳ که «دی‌کاپریو» در آن بازی کرد، هدایای لوکس مختلفی را به دی کاپریو داد که از آن جمله می‌توان به مجسمه اسکار ۶۰۰ هزار دلاری «مارلون براندو» و همچنین نقاشی ۹ میلیون دلاری «ژان میشل باسکیا» اشاره کرد.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸، «دی کاپریو» پس از تحقیقات در مورد اتهام کلاهبرداری میلیارد دلاری «لو»، این هدایا را به مقامات بازگردانده است.«دی کاپریو» در مصاحبه‌های خود با اف‌بی‌آی عنوان کرده که به او گفته شده است که ثروت منبع ناشناخته در ابوظبی است و او موتسارت دنیای تجارت است.

در سال ۲۰۲۱، وزارت دادگستری مالزی «جو لو» را که گمان می‌رود در چین مخفی شده است به لابی پشت پرده برای تحت تاثیر قرار دادن دولت برای دست کشیدن از تحقیقات خود در مورد او و سایر افراد دخیل در رسوایی بزرگ کلاهبرداری از صندوق سرمایه‌گذاری مالزی، متهم کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها