به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۳۹۰۹۹۸

مضحک‌ترین اخراج سال برای ستاره یووه در 40 ثانیه

مضحک‌ترین اخراج سال برای ستاره یووه در 40 ثانیه
گروه ورزشی: برای زنده نگه داشتن امیدهای کسب سهمیه اروپایی، یوونتوس در یک جدال 6 امتیازی و در تقابل با یکی از رقبای مستقیم خود، به دنبال پیروزی در استادیوم المپیکو شهر رم بود ولی این اتفاق رخ نداد و بیانکونری با یک شکست تلخ، زمین مسابقه را ترک کرد.
اما عجیب ترین اتفاق این دیدار، به اخراج مضحک و خنده دار ستاره یوونتوس مربوط می‌شود. بازیکنی که قرار بود برای به تساوی کشاندن بازی و فرار تیمش از شکست وارد زمین مسابقه شود اما مدت زمان حضور او در میدان، به یک دقیقه هم نرسید!
1828969
مویزه کین در لحظات پایانی بازی با دستور آلگری خود را برای ورود به زمین آماده کرد.
1828970
او یک ثانیه پس از این فریم پای به زمین مسابقه گذاشت تا قویا تهاجمی یوونتوس را افزایش دهد.
1828967
اما چالش میان او و مانچینی اینگونه آغاز شد و کین که روی زمین افتاده بود، عصبی شد.
در دقایق پایانی این بازی بود که ماسیمیلیانو آلگری آخرین تعویض تیمش را انجام داد و مویزه کین تازه نفس برای کمک به خط حمله تیمش و به ثمر رساندن گل تساوی، وارد زمین شد. به طور دقیق، در شرایطی که 88:59 دقیقه از زمان بازی سپری شده بود، کین وارد زمین شد تا مانع از شکست تیمش شود.

1828971
در شرایطی که کاپیتان رم تمام تلاشش را می کرد تا وارد درگیری نشود، اما خشم کین به اوج خود رسیده بود.
لحظاتی بعد بود که دی ماریا با یک پاس زمینی، توپ را به مویزه کین سپرد. در شرایطی که جیانلوکا مانچینی مزاحم کین بود، بازیکن یووه در چالش بر سر توپ با کاپیتان جالوروسی درگیر شد و در شرایطی که او شورت ورشی مانچینی را گرفته بود و روی زمین افتاد و سپس از زمین برخاست و ضربه ای را با پای راست به پشت پای مانچینی وارد کرد.
1828963
1828965
کین اینجا و بدین صورت ضربه ای را به مانچینی وارد کرد.
مانچینی نیز پس از این برخورد، خودش را روی زمین انداخت و کمی هم دست به بزرگ‌نمایی زد اما همان لگدی که مویزه کین به کاپیتان رم وارد کرد، کافی بود تا فابیو مارسکا قاضی میدان دست به جیب شده و مویزه کین را در دقیقه 89:39 از زمین بازی اخراج کند.
1828966
همین ضربه کافی بود تا مارسکا کارت قرمز مستقیم را به او نشان دهد.
مورد عجیبی که می تواند به یکی از سریعترین اخراج‌های بازیکنان تعویضی در تاریخ سری آ تبدیل شود. مویزه کین که به امید گلزنی برای یووه و جلوگیری از شکست تیمش وارد زمین شده بود، کلا 40 ثانیه در زمین حضور داشت و احتمالا با محرومیت‌های سنگینی نیز روبرو شود.
1828968
و کین تنها 40 ثانیه پس از ورود به زمین، اخراج شد!
این حرکت مویزه کین، شباهت عجیبی به خطای خشن فرانچسکو توتی به روی ماریو بالوتلی داشت. جایی که در فینال جام حذفی ایتالیا در سال 2010، اسطوره جالوروسی دقایقی مانده به پایان مسابقه، ضربه مشابهی را به پشت پای بازیکن اینتر وارد کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.
1828961
تصویر فانی که به عنوان هیت مپ عملکرد مویزه کین برابر رم، در فضای مجازی منتشر شده است.
در آن زمان توتی اعلام کرد که از حرکتش پشیمان نیست چرا که بالوتلی در طول بازی بارها به او فحاشی کرده است. اینتر در آن دیدار با تک گل دیه‌گو میلیتو از سد رم گذشت و به مقام قهرمانی جام حذفی رسید. همان سالی که نراتزوری به عنوان تنها تیم ایتالیایی، موفق به کسب سه گانه شد.
1828962
1828964
خطایی که مشابه با خطای توتی به روی بالوتلی در دیدار سال 2010 رم و اینتر بود.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها