به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۳۹۱۰۰۹

عصبانیت رییس رئال: مذاکره با کارلتو بیرون رختکن

عصبانیت رییس رئال: مذاکره با کارلتو بیرون رختکن
گروه ورزشی: رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت و به تساوی 0-0 برابر این تیم رضایت داد. 
این تساوی در حالی به دست آمد که آنها هفته گذشته هم برابر اتلتیکو مادرید به نتیجه مساوی رضایت داده و نتوانسته بودند از شکست بارسلونا برابر آلمریا برای کم کردن فاصله‌شان با این تیم استفاده کنند. روز گذشته هم بارسا برابر والنسیا به پیروزی رسید و کسب تنها یک امتیاز از این بازی به معنای افزایش اختلاف با این تیم در صدر جدول بود. 
1829022
به نظر می‌رسد که پرز از این نتایج و عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیمش در لالیگا اصلا راضی نیست و تصمیم گرفت بلافاصله پس از پایان بازی شب گذشته این موضوع را به اطلاع سرمربی تیم برساند. 
نشریه اسپانیایی رلورو خبر داده که رییس باشگاه رئال مادرید پس از بازی چند دقیقه طولانی بیرون در رختکن این تیم در ورزشگاه خانگی بتیس مشغول صحبت با آنچلوتی بوده است و چندان خوشحال هم به نظر نمی‌آمد. 
پیش از این نیز گفته شده بود که پرز از انتخاب ترکیب آنچلوتی برای بازی برابر اتلتیکو مادرید راضی نبوده و نسبت به این موضوع اعتراض کرده است. حالا شاید تنش‌ها در روابط این دو نفر بیش از پیش افزایش پیدا کند.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها