به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۳۹۱۰۱۲

بحران در رئال: 140 دقیقه بدون شوت در چارچوب

بحران در رئال: 140 دقیقه بدون شوت در چارچوب
گروه ورزشی: رئال مادرید شب گذشته در لالیگا مهمان بتیس بود اما نتوانست از این فرصت استفاده کند و سه امتیاز این بازی را به دست آورد. 
آنها در بازی هفته گذشته برابر اتلتیکو مادرید هم به نتیجه تساوی رضایت داده بودند و همین باعث شد که اختلاف‌شان با بارسلونا در صدر جدول بیشتر شود، خصوصا که این تیم در بازی روز گذشته‎‌اش برابر والنسیا به پیروزی رسید. 
نکته عجیبی که توجه بسیاری از هواداران رئال و کارشناسان را جلب کرده این است که این تیم فرصت گلزنی روی دروازه خلق می‌کند اما در نهایت نمی‌تواند ضربه آخر را به درستی بزند و از این فرصت برای باز کردن دروازه استفاده کند. 
1829102
این موضوع در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری برابر بارسلونا نیز برای رئال دردسرساز شد و آنها با این که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و بارها توپ را تا نزدیکی دروازه مارک آندره تراشتگن بردند اما نتوانستند گلی به ثمر برسانند و بازی را در سانتیاگو برنابئو واگذار کردند.
آمار منتشر شده نشان می‎‌دهد که رئال مجموعا 140 دقیقه نتوانست هیچ شوتی در چارچوب حریفان بزند و این آمار به هیچ وجه به مذاق مدیران و هواداران این باشگاه خوش نیامده است. 
به نظر می‌رسد که این باشگاه باید هرچه زودتر برای به خدمت گرفتن مهاجم نوکی چارچوب شناس برای فصل آینده اقدام کند، در غیر این صورت با مشکلاتی جدی روبرو خواهد بود.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها