به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۹۱۰۲۴

هشدار ستاره رئال به بارسا: لیگ هنوز تمام نشده!

هشدار ستاره رئال به بارسا: لیگ هنوز تمام نشده!
گروه ورزشی: رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف بتیس رفت و در نهایت به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد. 
کسب سه امتیاز این بازی با توجه به پیروزی بارسلونا در بازی روز گذشته برابر والنسیا اهمیت بسیاری برای این تیم داشت اما شاگردان کارلو آنچلوتی موفق نشدند دروازه حریف را در این دیدار باز کنند تا فاصله‌شان با بارسا در صدر جدول بیشتر شود. 
رئال فرصت‌هایی را در این بازی روی دروازه بتیس ایجاد کرد اما بازیکنان این تیم در خط حمله نتوانستند از هیچ یک از این فرصت‌ها بهره ببرند. 
1829061
رودریگو پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «ما ناراحت هستیم چون خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی را هم ایجاد کردیم. نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. با وجود این که ترکیب جدیدی داشتیم اما خیلی خوب بازی کردیم. باید به همین روند ادامه دهیم.»
این ستاره برزیلی درباره دلیل ناکامی این تیم در کسب پیروزی برابر بتیس اظهار داشت: «هیچ توضیحی برای این اتفاق نداریم. ما واقعا از نظر فیزیکی و روانی در شرایط خوبی هستیم اما لحظاتی هست که توپ وارد دروازه نمی‌شود. این اتفاقاتی است که در فوتبال رخ می‌دهد. لیگ هنوز تمام نشده است. ما امید داریم اما کارمان سخت است. باید به مسیرمان ادامه دهیم و هنوز بازی با بارسلونا هم در پیش است.»
او با اشاره به شرایط خودش اضافه کرد:« من از نظر فیزیکی در شرایط خوبی هستم. نتوانستم برابر اتلتیکو بازی کنم چون مصدومیتی جزئی داشتم، برابر بارسا چند دقیقه بازی کردم و امروز نتوانستم دوباره به میدان برگردم.»
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها