به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۹۱۱۸۹

ابهام درباره حضور ساپینتو مقابل فولاد

ابهام درباره حضور ساپینتو مقابل فولاد
گروه ورزشی:استقلالی‌ها منتظر صدور حکم کمیته استیناف و تعلیق دو جلسه از محرومیت ریکاردو ساپینتو هستند.
سرمربی پرتغالی استقلال به خاطر صحبت‌های خود بعد از دیدار با پیکان از سوی کمیته انضباطی با محرومیت ۴ جلسه‌ای مواجه شد. در حکم کمیته انضباطی آمده بود که اگر ساپینتو به صورت رسمی بابت استفاده از الفاظ توهین‌آمیز عذرخواهی کند، دو جلسه از محرومیتش تعلیق می‌شود.

به گزارش ورزش سه، ساپینتو طی صحبت‌هایی که به طور رسمی در کانال باشگاه استقلال منتشر شد،‌ عذرخواهی خود را انجام داد اما با گذشت چند روز از این ماجرا هنوز استیناف حکم به تعلیق محرومیت ساپینتو(دو جلسه) نداده است.

سرمربی استقلال دو جلسه از محرومین خود را مقابل نساجی و گل‌گهر سیرجان گذرانده و روی نیمکت تیمش حاضر نبوده است. حالا استقلالی‌ها منتظر صدور حکم کمیته استیناف هستند تا دو جلسه دیگر این محرومیت تعلیق شود.
در این شرایط حضور ساپینتو در بازی با فولاد هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است؛ اگر کمیته استیناف تا روز بازی با فولاد حکم به تعلیق دو جلسه دیگر از محرومیت سرمربی استقلال ندهد، او مقابل فولاد در هفته بیست و سوم هم نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.باید دید در روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی در این خصوص رخ می‌دهد و آیا ساپینتو قادر به حضور روی نیمکت استقلال در بازی آینده خواهد بود یا خیر.
برچسب ها: ساپینتو استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها