کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله رییس جنجالی به فیفا: ببنید چه کار می‌کنند!

16 اسفند 1401 ساعت 18:34


گروه ورزشی: اعتراض‌ها به نحوه رفتار و تصمیم‌گیری‌های فیفا در چند سال اخیر بارها و بارها از سوی افراد مختلفی صورت گرفته است. 
حالا به نظر می‌رسد که نوبت به دی لورنتیس رسیده که با اشاره به مستندی پخش شده از شبکه نتفلیکس سعی کرده ابعاد جدیدی را از موضوعات جنجالی دنیای فوتبال به بیننده نشان دهد. 
رییس ناپولی که در مراسم معرفی دپارتمان حقوقی دانشگاه کامپانیا لوییجی وانویتلی در شهر سانتا ماریا کاپوا حاضر شده بود گفت: «آیا مستند جدید درباره فیفا در نتفلیکس را تماشا کرده‌اید؟ آنها میلیون‌ها یورو را به سرقت بردند. آنها در سوئیس قرار دارند که دور از هیاهوی اروپاست و هیچکس نمی‌تواند هیچ کنترلی روی آنها داشته باشد.»
1733453
او همچنین درباره شکست تیمش برابر لاتزیو در رقابت‌های این هفته لیگ ایتالیا اظهار داشت: «مائوریتزیو ساری مربی بسیار باهوشی است. او به جای این که از سبک همیشگی‌اش استفاده کند، سیستم دفاعی خاصی را به کار برد. با این حال، این شکست می‌تواند برای ما مفید باشد چون در غیر این صورت ممکن بود خیال بازیکنان بیش از حد آسوده شود.»
ناپولی در حال حاضر با 15 امتیاز اختلاف در صدر جدول رقابت‌های سری A قرار دارد و امیدوار است که بتواند پس از سال‌ها بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر برد. 
نکته جالب اینجاست که دی لورنتیس مالکیت باشگاه باری را برعهده دارد که در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی سری B قرار دارد و اگر بتواند صعود کند، او مجبور است آن باشگاه را بفروشد. 
دی لورنتیس در این باره گفت: «اگر چنین اتفاقی رخ دهد، من این باشگاه را به کسی که بداند چطور باید آن را مدیریت کند خواهم فروخت.»


کد مطلب: 391228

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/391228/حمله-رییس-جنجالی-فیفا-ببنید-کار-می-کنند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir