به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۳۹۱۲۶۶
فینال با نتیجه عجیب به پایان رسید

برد کوبنده، شهداب قدرت مطلق والیبال ایران

برد کوبنده، شهداب قدرت مطلق والیبال ایران
گروه ورزشی: شهدابی‌ها در سه ست متوالی با نتایج ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۹ لبنیات آمل را شکست داده و در سالن آزادی کاپ برنده را بالای سر برده و قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ والیبال را جشن گرفتند.
1829750
آن‌ها در سراسر مسابقه نمایشی قدرتمندانه و مسلط نسبت به حریف نامدار خود داشتند و توانستند با استفاده از بازیکنان باتجربه‌ و روی فرم خود، از سد حریف خود بگذرند.
این مسابقه در ورزشگاه آزادی و در شرایطی برگزار شد که حضور هواداران، جو خاصی را به این مسابقه داده بود.

1829748
تیم شهداب یزد در ابتدای این مسابقه با ترکیب شهروز همایونفرمنش، محمد ولی‌زاده، امیر غفور، سعید جواهری توانا، مسعود غلامی و مهدی مهدوی (کاپیتان) بازی را شروع کرد و محمدرضا موذن نیز به عنوان لیبرو بازیکنان را همراهی کرد.
در آن سوی میدان، پوریا حسین‌خانزاده، عرفان نوروزی، علی حاجی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، محراب ملک سرخی، علی رمضانی و ابوالفضل قلی‌پور (لیبرو) در ابتدای دیدار با شهداب به میدان آمدند.
1829747
تیم شهداب ست نخست را با کسب سه امتیاز متوالی شروع کرد و در ادامه لبنیات کار را به تساوی کشاند. از ابتدای این مسابقه رقابت‌ میرزاجانپور از لبنیات و غفور از شهداب، باتجربه‌های دو تیم جذاب و تماشاگر پسند بود. رقابت دو تیم تا پایان این ست بسیار نزدیک و پایاپای پیش رفت و در نهایت شهداب 25 بر 23 به پیروزی رسید تا یک گام به قهرمانی نزدیک شده باشد.
1829746
در ست دوم تیم لبنیات هراز در ابتدای مسابقه عملکرد بهتری از خود نشان داد و تا امتیاز 10 بر 5 نیز این برتری خود حفظ کرد، اما کم کم شهدابی‌ها تسلط خود به بازی افزایش دادند به گونه‌ای که در نهایت 25 بر 20 حریف را از پیش رو برداشتند تا از نظر ست‌شماری دو بر صفر شوند.
شاگردان بهروز عطایی در ست سوم نیز تلاش زیادی برای برتری داشتند، اما در نهایت شهداب 25 بر 19 به پیروزی رسید و قهرمانی خود را در لیگ برتر دبل کرد. شهداب سال گذشته نیز عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.
حسین پورکاشیان و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری دیدار نهایی لیگ برتر مردان در سال 1401 بودند که به مدت 92 دقیقه طول کشید و بیش از سه هزار تماشاگر داشت.
1829745
1829749
1829771
1829772
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها