به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۳۹۱۲۷۲

حمله هولناک فیل وحشی به یک وانت /فیلم

حمله هولناک فیل وحشی به یک وانت /فیلم
گروه فیلم: این لحظه‌ای است که یک فیل وحشی به یک وانت حمله کرد و آن را واژگون کرد. تصاویر تکان دهنده نشان می‌دهد که فیل در حالی که راننده هنوز داخل خودرو بود، با سر و تنه خود به وسیله نقلیه فشار وارد می‌کند.
سرانجام فیل توانست وانت را به داخل بوته‌ها واژگون کند. این اتفاق در حدود ۸۰ مایلی شرق بانکوک در استان چاچونگسائو تایلند رخ داد.
 
به گزارش فرارو، رانندگان شوکه شده این حادثه را ترسناک توصیف کردند. آن‌ها درحالی که با اورژانس تماس گرفتند، به عقب راندند. فیل قبل از رسیدن محیط بانان حیات وحش در بیابان ناپدید شد.پانیدا آنوان یکی از شاهدان عینی گفت: فردی که داخل وانت بود سالم ماند، اما به دلیل سقوط دچار کبودی‌هایی شد.

وی افزود که با حیات وحش تماس گرفت و آن‌ها به دلیل ترس از تکرار حمله شروع به ردیابی فیل کردند. امدادگران نیز به محل رسیدند، راننده آسیب دیده را به بیمارستان منتقل کردند و او به دلیل کبودی‌های جزئی تحت درمان قرار گرفت.مقامات بر این باورند که فیل در یک حرکت تدافعی به وانت حمله کرد، زیرا این وسیله نقلیه به جای اینکه توقف کرده و اجازه عبور کامل به فیل را بدهد سعی کرد از کنار حیوان عبور کند.

تخمین زده می‌شود که ۲۰۰۰ فیل آسیایی در طبیعت تایلند زندگی می‌کند و حدود ۳۰۰۰ فیل در اسارت به صورت خصوصی در این کشور نگهداری می‌شوند.فیل‌ها در طبیعت دیده می‌شوند که آزادانه در میان جنگل‌های حفاظت‌شده سرگردان هستند و گهگاه در جاده‌هایی که از میان آن‌ها می‌گذرد ظاهر می‌شوند.فیل‌های آسیایی نر، بر خلاف فیل‌های آفریقایی، زمانی که بیش از ده سال دارند به تنهایی پرسه می‌زنند در حالی که ماده‌ها در گله باقی می‌مانند.آن‌ها بیشتر در طول فصل جفت گیری از نوامبر تا ژانویه، زمانی که در جستجوی جفت هستند از جنگل بیرون می‌آیند.
...
برچسب ها: دیدنی‌های روز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها