به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۹۱۳۲۵

کم‌کاری مسئولان باعث ورود رهبری شد

کم‌کاری مسئولان باعث ورود رهبری شد
گروه سیاسی: عصرایران نوشت: یك نماینده مجلس درباره بحث حوادث اخیر در مدارس دخترانه گفت: معتقدم که دستگاه‌های متولی کم کاری و کوتاهی کردند و کار به جایی رسید که رهبری هم به موضوع ورود کردند و گفتند مسئولان باید با جدیت موضوع را پیگیری کنند و اگر عمدی باشد به اشد مجازات برسند.
غلامرضا نوری قزلچه با اشاره به سخنان رهبری درباره مسمومیت دانش آموزان ادامه داد: این نشان از اهمیت موضوع دارد. آن‌هایی که می‌گویند موضوع را بزرگ نکنید و به آن نپردازید باید بدانند تذکرات رهبری نشان داد موضوع بسیار مهم است و مسئولان باید جدی‌تر و محکم‌تر با این موضوع برخورد می‌کردند، ولی آن‌ها کوتاهی کردند و این کوتاهی برای کسی پذیرفته شده نیست.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اظهار کرد: اینکه در کشور ما چنین اتفاقی با این وسعت بیفتد، ولی هنوز ندانیم ریشه و منشا چیست این خیلی علامت سوال بزرگی است و امیدواریم و سریع جمع شود و موضوع ریشه‌های خطرناکی نداشته باشد.
وی ادامه داد: ما نگران رفتار‌های افراطی و متحجرانه هستیم، چون در مدارس دخترانه این اتفاقات افتاده؛ معلوم است که تحصیل دختران را هدف قرار داده اند. اگر در اماکن دیگر، این اتفاقات می‌افتاد احتمالات چیز دیگری بود، اما الان معلوم است که تحصیل دختران هدف است و باید ریشه این فکر در جامعه خشکانده شود.
نماینده بستان آباد (آذربایجان شرقی) در مجلس گفت: "معلوم است کسی که فکر متحجرانه و بسته‌ای دارد و روش‌های افراطی گرایی دارد دست به چنین اقدامی می‌زند. معمولا جریان‌های تندرو و افراطی خیلی زود در دام توطئه‌های مخالفین و دشمنان می‌افتند و کار‌های را انجام می‌دهند که به نفع بدخواهان و دشمنان است و سنخ کار افراطی همین است".
وی در مورد این سوال که برخی این اقدامات را توطئه‌های دشمنان نظام می‌دانند گفت: من این را نفی نمی‌کنم، ولی هر چه هست آن‌ها عاملان و مزدوران کج فهم داخلی دارند که این کار‌ها را انجام می‌دهند. دشمنان، دشمنی دارند و دشمنی آن‌ها عجیب نیست، ولی اینکه مزدوران داخلی آن‌ها دست به چنین اقدامی می‌زنند جای تاسف دارد.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها