به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۹۱۳۴۲
هشدار نماینده مجلس درباره مسمومیت دانش‌آموزان:

تندروها تحصیل دختران را هدف گرفته‌اند

تندروها تحصیل دختران را هدف گرفته‌اند
گروه جامعه: نماینده مجلس درباره بحث حوادث اخیر در مدارس گفت: ما نگران رفتارهای افراطی و متحجرانه هستیم چون در مدارس دخترانه این اتفاقات افتاده؛ معلوم است که تحصیل دختران را هدف قرار داده اند. به گزارش عصر ایران، غلامرضا نوری قزلچه  نماینده مجلس با اشاره به سخنان رهبری درباره مسمومیت دانش آموزان ادامه داد: این نشان از اهمیت موضوع دارد. آنهایی که می گویند موضوع را بزرگ نکنید و به آن نپردازید باید بدانند تذکرات رهبری نشان داد موضوع بسیار مهم است و مسئولان باید جدی تر و محکم تر با این موضوع برخورد می کردند ولی آنها کوتاهی کردند و این کوتاهی برای کسی پذیرفته شده نیست.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اظهار کرد: اینکه در کشور ما چنین اتفاقی با این وسعت بیفتد ولی هنوز ندانیم ریشه و منشا چیست این خیلی علامت سوال بزرگی است و امیدواریم و سریع جمع شود و موضوع ریشه های خطرناکی نداشته باشد.وی‌ ادامه داد: ما نگران رفتارهای افراطی و متحجرانه هستیم چون در مدارس دخترانه این اتفاقات افتاده؛ معلوم است که تحصیل دختران را هدف قرار داده اند. اگر در اماکن دیگر، این اتفاقات می افتاد احتمالات چیز دیگری بود اما الان معلوم است که تحصیل دختران هدف است و باید ریشه این فکر در جامعه خشکانده شود.

نماینده مردم بستان آباد (آذربایجان شرقی) در مجلس گفت: "معلوم است کسی که فکر متحجرانه و بسته ای دارد و روش های افراطی گرایی دارد دست به چنین اقدامی می زند. معمولا جریان های تندرو و افراطی خیلی زود در دام توطئه های مخالفین و دشمنان می افتند و کارهای را انجام می دهند که به نفع بدخواهان و دشمنان است و سنخ کار افراطی همین است".

وی در مورد این سوال که برخی این اقدامات را توطئه های دشمنان نظام‌ می دانند گفت: من این را نفی نمی کنم ولی هر چه هست آنها عاملان و مزدوران کج فهم داخلی دارند که این کارها را انجام می دهند. دشمنان، دشمنی دارند و دشمنی آنها عجیب نیست ولی اینکه مزدوران داخلی آنها دست به چنین اقدامی می زنند جای تاسف دارد.

محمدتقی باقری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۱۴:۴۸
گویی وزارت آموزش و پرورش که یک وزارتخانه ای بدون آورده مالی می باشد و هزینه هایی را بردوش دولت می گذارد . به عنوان یک فرزند ناتنی دولت محسوب می شود . و دولتمردان با ارائه سیاستها و اجرای برنامه های مختلفی سعی در گریزان نمودن فرزندان مملکت از مدرسه ها را دارند .و می خواهند به کلی نظام آموزش و تحصیل رایگان را از مملکت بر چینند و فرزندان اقشار ضعیف و متوسط جامعه حق برخورداری از تحصیل را دیگر نداشته باشند . واگر غیر از این هست چرا این مسمومیت ها در مدارس آقازاده ها و نور چشمی ها اتفاق نمی افتند (422876)
محمد تقی باقری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۱۴:۵۴
متاسفانه گویی این مسمومیت های دانش آموزان که سبب عدم حضور برخی دانش آموزان در سر کلاس شده است . به مذاق بیشتر معلمان که از دوران کرونا به راحتی طلبی و خانه نشینی عادت کرده اند نشسته است . و به دانش آموزانی نیز که در مدرسه حضور می یابند اعلام می کنند که شما هم مثل سایر همکلاسی هایشان به مدرسه نیایید .واقعا با این نوع رفتار معلمان چطور می توان معلمی را شغل انبیا نامید . معلمانی که هیچگونه روحیه علم آموزی و احساس مسئولیتی در قبال دانش آموزان خویش ندارند . و از خدایشان هست که یک اتفاقی رخ بدهد و م (422879)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۲۲:۳۰
بله با این فرمایش شما دوست عزیز کاملا موافقم.

ای کاش افراد منزلت و جایگاهی که در آن هستند را حفظ کنند و به جایگاه و شغلشون آسیب نزنند، یا اگر توانایی موندن در شغلی را ندارند در آن شغل یا جایگاه نمانند.

شغل هایی مثل معلمی و استاد دانشگاه ، پزشک و پرستار ، پلیس و .. مشاغل مهمی هستند که لازم است افراد بیش از خودشون به جایگاهی که در آن هستند توجه داشته باشند. این مشاغل افراد خاص، دلسوز و کاملا متعهد به مردم و جامعه لازم دارد، بنابراین افراد باید ببینند آیا از پس آن بر می آیند و سپس وارد آن شوند. (422928)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۲۲:۲۵
والا بهتره اینجوری تیتر بزنید که تندروها زندگی مردم را هدف قرار داده اند (422927)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها