کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از باز شدن پرونده توسط دادستانی

فدراسیون اسپانیا و لالیگا شاکی بارسلونا می‌شوند

17 اسفند 1401 ساعت 14:22


گروه ورزشی: از زمان مطرح شدن اتهامات جدی به باشگاه بارسلونا درباره پرداخت‌های مشکوک به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا گفته بودند در صورتی که دادستانی تصمیم بگیرد از بارسا شکایت کند، آنها نیز شکایت‌های جداگانه‌ای علیه باشگاه کاتالان تنظیم خواهند کرد.
امروز در اسپانیا اعلام شد که دادستانی شهر بارسلون تصمیم گرفته است رسما از یوسپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق باشگاه بارسا و بخشی از هیات‌مدیره وقت این باشگاه به دادگاه شکایت کند. رسانه‌ها می‌گویند فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا هم به زودی شکایت‌های جداگانه‌ای علیه بارسا به دادگاه ارائه خواهند کرد.
1807651
فدراسیون فوتبال اسپانیا پیش از این با صدور اطلاعیه‌ای موضعش را اعلام کرده و گفته بود: "برای اینکه واقعیت مشخص شود بهترین کار این بود که اجازه بدهیم دادستانی کارش را انجام بدهد. اگر دادستانی قصد باز کردن پرونده را داشته باشد، ما هم به عنوان شاکی حضور پیدا خواهیم کرد". روزنامه آ اس می‌گوید در تماس با فدراسیون این جواب را دریافت کرده است:" تیم حقوقی ما در حال بررسی شرایط جدید است".
لالیگا هم واکنشی مشابه به این پرونده داشت و هفته گذشته گفته بود برای دخالت نکردن در روند قضایی فعلا علیه بارسا شکایت نخواهد کرد، ولی در صورت باز شدن پرونده توسط دادستانی به عنوان شاکی وارد خواهد شد.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، امروز در مصاحبه مطبوعاتی خود بار دیگر همه اتهام‌ها را رد کرد و گفت بارسا هرگز هیچ داوری را نخریده است. او همچنین به شدت به لالیگا حمله کرد و رئیس آن، خاویر تباس را متهم کرد که علیه بارسا دچار وسواس شده است.
1829725


کد مطلب: 391396

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/391396/فدراسیون-اسپانیا-لالیگا-شاکی-بارسلونا-می-شوند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir