به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۳۹۱۳۹۸
خداحافظی با لیگ قهرمانان اروپا

تاوان سنگین اولین باخت دورتموند در سال 2023

تاوان سنگین اولین باخت دورتموند در سال 2023
گروه ورزشی: دورتموند که دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی 1-0 مقابل چلسی به پایان رسانده بود امشب در خانه این تیم با دو گل شکست خورد تا از دور رقابت ها کنار برود.
ادین ترزیچ شاگردان خود را در حالی راهی استمفوردبریج کرد که یک امتیاز بسیار ویژه داشتند؛ آنها با گذشت بیش از دو ماه از سال 2023، هیچ باختی متحمل نشده بودند. ادامه همین روند به صعود زنبورها می‌انجامید اما چلسی در خانه فراتر از آن چه که طی چند هفته اخیر بود نشان داد و اولین شکست سال را به حریف تحمیل کرد.
1829857
دورتموند پیش از بازی برگشت با چلسی، هر 10 بازی خود در سال 2023 را با برد پشت سر گذاشته بود که آماری قابل توجه به حساب می آمد. از 22 ژانویه که بازی های بوندس لیگا از سر گرفته شد، این تیم برده های خود را شروع کرد (4-3 آگزبورگ).
دورتموند در این مدت 8 برد در بوندس لیگا مقابل تیم آگزبورگ، ماینتس، لورکوزن، فرایبورگ، وردربرمن، هرتابرلین، هوفنهایم و لایپزیش بدست آوردند و دو برد دیگرشان نیز مقابل چلسی (دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ و بوخوم (جام حذفی) کسب شد.
نوار شکست ناپذیری دورتموند اما در بدترین زمان ممکن پاره شد و این تیم با قبول شکست 2-0 در خانه چلسی تاوان آن  را با خداحافظی از لیگ قهرمان اروپا داد. شاگردان ترزیچ حالا همه توان خود را باید روی فتح بوندس لیگا معطوف کنند؛ جایی که در حال حاضر رقابت تنگاتنگی با بایرن مونیخ برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها