به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۳۹۱۴۰۲

عصبانیت بلینگام: تکرار پنالتی مسخره بود!

عصبانیت بلینگام: تکرار پنالتی مسخره بود!
گروه ورزشی: دورتموند شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها در حالی قدم به استمفوردبریج گذاشتند که با یک گل در بازی رفت به پیروزی رسیده بودند و مدعی اصلی صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به حساب می‌آمدند، خصوصا که چلسی در چند ماه اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و از سوی دیگر، دورتموند عملکرد درخشانی را ارائه کرده بود. 
گل دوم چلسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و بسیاری حتی در اعلام این پنالتی هم مشکل دارند چون توپ از فاصله نزدیک و به سمت ماریوس وولف شلیک شد و همین اختلاف نظرهایی را به وجود آورد. 
1829871
اما حرکت بازیکنان دورتموند به داخل محوطه جریمه پیش از ضربه زدن کای هاورتز به توپ باعث شد که کمک داور ویدئویی از داور وسط بخواهد که ضربه را تکرار کند و این باعث ناراحتی بازیکنان دورتموند شد. 
بلینگام پس از پایان این بازی به بی تی اسپورت گفت: «از جایی که من ایستاده بودم و خیلی نزدیک بود، باید بگویم که نمی‌دانم وولف باید با دستش چه کار می‌کرد. نمی‌خواهم دردسر درست کنم اما این ناراحت کننده است و واقعیت این است که تکرار آن مسخره بود. در هر پنالتی، خصوصا وقتی بازیکنی که پشت توپ ایستاده آرام به سمت آن حرکت می‌کنند، چند نفری وارد محوطه می‌شوند. اما بازی همین است و در نهایت داور تصمیم می‌گیرد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها