به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۳۹۱۴۳۸

شناسایی ۶۴۴ بیمار جدید کووید۱۹

شناسایی ۶۴۴ بیمار جدید کووید۱۹
گروه جامعه: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۹۲۲ نفر رسید.به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز (۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۸۶ نفر از آنها بستری شدند.
 
بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۹۹۶ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۹۲۲ رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۹۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۵۵ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۵۸۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۵۰۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۳۵۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۵۱ دُز رسیده است.در عین حال در حال حاضر یک شهر در وضعیت قرمز، ۱۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۸ شهر در وضعیت زرد و ۳۱۶ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها