به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۹۱۴۳۹

افزایش تلفات حادثه انفجار درساختمانی دربنگلادش

افزایش تلفات حادثه انفجار درساختمانی دربنگلادش
گروه حوادث: به گفته مقامات بنگلادش، شمار قربانیان حادثه انفجار در ساختمانی در یکی از محله‌های شلوغ «داکا»، پایتخت این کشور به ۱۹ تن رسیده است.به گزارش ایسنا ، این حادثه روز گذشته (سه شنبه) رخ داد و ده‌ها زخمی نیز برجا گذاشته است.
 
یکی از مقامات پلیس محلی در این باره گفت: تاکنون علت وقوع این انفجار مرگبار مشخص نشده اما ممکن است انفجار گاز بوده باشد.وی همچنین اظهار کرد که به نظر می رسد این حادثه تصادفی رخ داده و خرابکاری نبوده و میزان خسارات و شمار تلفات نهایی آن پس از پایان عملیات پاکسازی و امدادی مشخص خواهد شد.

مقامات پلیس محلی همچنین اعلام کردند که افراد زیادی در زمان انفجار داخل این ساختمان نبودند اما قرار گرفتن آن در یک جاده شلوغ در نزدیکی یک بازار تعدای زیادی از عابران پیاده را تحت تاثیر قرار داده است.عکس های منتشر شده از محل وقوع این حادثه نشان می دهد که آتش نشانان و امدادگران در حال انجام عملیات جستجو و نجات پس از تاریک شدن هوا هستند.

گزارش‌ها حاکیست که تا صبح امروز (چهارشنبه) ۲۲ نفر که در پی وقوع این حادثه زخمی شدند در بیمارستان بستری بودند.روز شنبه نیز بر اثر انفجار در یک کارخانه اکسیژن در جنوب شرقی بنگلادش، هفت نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.
برچسب ها: حوادث جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها