به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۹۱۵۳۶

خودت می‌دانی! دعوت رسمی از امباپه به مادرید

خودت می‌دانی! دعوت رسمی از امباپه به مادرید
گروه ورزشی: شکست شب گذشته پاری سن ژرمن برابر بایرن مونیخ باعث شد که این تیم بار دیگر از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود و در رسیدن به رویای بزرگش ناکام بماند.
این شکست باعث شد که بار دیگر بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی به صحبت درباره امباپه و احتمال انتقال او به رئال مادرید روی بیاورند.
این در حالی است که او در این باره گفت: «آیا من در حال حاضر به آینده فکر می‌کنم؟ نه، نه. فعلا آرام هستم. تنها چیزی که در حال حاضر برایم مهم است این است که قهرمان لیگ فرانسه شویم. پس از آن خواهیم دید که چه چیزی پیش می‌آید.»
برنامه اسپانیایی الچیرینگیتو شب گذشته احتمال پیوستن این بازیکن به رئال مادرید را بررسی کرد. هرچند آنها همچنان از این که او فصل گذشته حاضر نشد به رئال ملحق شود و قراردادش را با پی اس جی تمدید کرد ناراحت هستند و حتی بعضی افراد او را «دروغگو» خطاب کردند. عده دیگری نیز مدعی شدند که نگران آینده وینیسیوس جونیور در صورت پیوستن امباپه به این تیم هستند.
روزنامه مارکا هم خیلی زود به شکست بایرن واکنش نشان داد و به نوعی دعوتنامه‌ای برای امباپه صادر کرد. آنها در جلد امروزشان از تیتر «اگر به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان هستی، خودت می‌دانی...» استفاده و این بازیکن را به پیوستن به رئال مادرید ترغیب کردند.
1830272
روزنامه آ.اس هم به «ناکامی» پی اس جی در لیگ قهرمانان اشاره کرد و صحبت‌های این ستاره فرانسوی درباره آینده‌اش را هم به طور کامل پوشش داد.
در فاصله کمتر از سه ماه تا پایان فصل جاری، به نظر می‌رسد که داستان‌های امباپه بار دیگر آغاز شده است و قرار است روند پر فراز و نشیب دیگری از روایت انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو را شاهد باشیم.
1830273
او تا سال 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و این قرارداد قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را هم دارد. این یعنی تابستان آینده تنها یک سال از قرارداد او با این باشگاه باقی مانده و این کار را برای مدیران پی اس جی دشوار خواهد کرد.
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها