به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۹۱۶۴۹

تداوم بارش باران در اغلب مناطق کشور

تداوم بارش باران در اغلب مناطق کشور
گروه جامعه: سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که در روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر ، شاهد افرایش محسوس دمای هوای خواهیم بود.به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که طی امروز در مرکز، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از جنوب و غرب کشور و به صورت پراکنده در شمال غرب و شرق کشور بارش باران تداوم خواهد داشت و گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید رخ می‌دهد و در ارتفاعات و نقاط سردسیر، بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

هواشناسی ایران همچنین از شدت یافتن بارش‌ها طی امروز در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، شمال غرب فارس، شمال شرق خوزستان و شرق لرستان خبر داده است.روز شنبه نیز بارش‌ها در شرق لرستان رخ می‌دهد و رانندگانی که قصد تردد در این مناطق دارند باید احتیاط لازم را داشته باشند. در روز شنبه همچنین در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور بارش‌ها ادامه دارد و در ارتفاعات البرز بارندگی به صورت پراکنده خواهد بود.

روز یکشنبه در اکثر مناطق کشور جوی آرام برقرار است، اما از روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود و در دامنه‌های زاگرس، جنوب غرب و بخش‌هایی از غرب و جنوب کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.
براساس اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش محسوس دما رخ خواهد داد، اما از روز سه‌شنبه دما مجددا کاهش می‌یابد.همچنین امروز آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم خواهد بود. آسمان تهران نیز از ظهر امروز به بعد کاهش ابر و بارش‌ها را خواهد داشت و بیشینه دمای پایتخت امروز به ۱۵ درجه بالای صفر می‌رسد.
برچسب ها: هواشناسی بارندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها