به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۳۹۱۷۰۳

لقب جدید و جالب استقلالی‌ها به یامگا

لقب جدید و جالب استقلالی‌ها به یامگا
گروه ورزشی: یامگا بازهم مقابل گل‌‌گهر با پنالتی لحظات پایانی تیمش را برنده کرد تا آقای خونسرد آبی‌ها لقب گیرد. به گزارش ورزش سه، چهره اصلی و موفق بازی‌های استقلال مقابل گل‌گهر بار دیگر مقابل سیرجانی‌ها گلزنی کرد و تیمش را نجات داد. با یک پنالتی در لحظات پایانی که گل کردندش کار هر کسی نیست اما یامگا بارها این کار را انجام داده است.
 
یامگا، وینگر فرانسوی آبی‌ها که در هفته‌های اخیر در پست مدافع راست برای استقلال بازی کرده، این بار هم با پنالتی دقایق پایانی خود به استقلال کمک کرد. یامگا هنگام زدن پنالتی از اعتماد به نفس و خونسردی خوبی برخوردار است و همین مساله باعث شده تا او هیچ پنالتی تا امروز از دست ندهد. سال گذشته او مقابل گل‌گهر البته یک پنالتی از دست داد که در ریباند خودش آن را تبدیل به گل کرد.
 
یامگا تا امروز ۱۷ گل برای استقلال زده که با وجود به ثمر رسیدن تعداد زیادی از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی اما او در رده دوم بهترین گلزنان خارجی تاریخ استقلال قرار گرفته. او در بدو ورود به استقلال در همان بازی اول مقابل ذوب‌آهن در لیگ گذشته ۲ گل به ثمر رساند اما کسی تصور نمی‌کرد پس از یک سال به چنین محبوبیت و تاثیری در جمع آبی‌پوشان برسد.گفتنی است، یامگا فصل گذشته مقابل ذوب‌آهن هم در دیدار رفت و هم در دیدار برگشت گلزنی کرد و امسال مقابل گل‌گهر این کار را تکرار کرد تا در دو فصل پیاپی اولین بازیکن دبل کننده استقلال در لیگ لقب گیرد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها