به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۳۹۱۷۳۴

 اون و دخترش نظاره‌گر آزمایش موشکی

 اون و دخترش نظاره‌گر آزمایش موشکی
گروه بین الملل: رهبر کره شمالی پس از تماشای رزمایش اخیر کشورش، به ارتش این کشور دستور داد که در صورت لزوم، تمرینات بازدارندگی و واکنش به یک جنگ واقعی را افزایش دهند.
به گزارش فرارو، کره جنوبی  گزارش داد که همسایه شمالی‌اش یک موشک بالستیک کوتاه برد را از سواحل شرقی خود پرتاب کرده و احتمال دارد به صورت همزمان چند موشک شلیک شده باشد.
تصاویری که رسانه‌های دولتی کره شمالی از این رزمایش منتشر کردند، نشان می‌دهد که دست‌کم ۶ موشک به صورت همزمان در حال پرتاب هستند.
خبرگزاری مرکزی کره شمالی اعلام کرد که یگان آموزش‌دیده برای عملیات‌های ضربتی، یک موشک قدرتمند را به سوی هدفی در آب‌های این کشور پرتاب کرده و توانایی خود را برای واکنش به یک جنگ واقعی نشان داده است.کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تاکید کرد: زیرگروه‌های ضربتی باید شدیداً آماده دو نوع عملیات استراتژیک به شکل بی‌نقص باشند: پیشگیری از جنگ و آغاز آن.
رسانه‌های دولتی کره شمالی  گفتند که کیم به ارتش دستور داده است که تمرینات خود را برای بازدارندگی و پاسخ به یک جنگ واقعی در صورت لزوم تشدید کند.
به نظر می‌رسد تصاویر منتشر شده توسط پیونگ یانگ پرتاب چندین موشک را تایید می‌کند. آن‌ها حداقل شش سامانه موشکی متحرک را نشان دادند که در یک منطقه ساحلی مستقر بودند و هر کدام یک موشک را به آسمان پرتاب کردند و ردپایی شعله ور را پشت سر خود گذاشتند.کیم به همراه مقامات نظامی و دخترش کیم جو آئه که حدود ۱۰ سال سن دارد، پرتاب این موشک‌ها را از یک پناهگاه تماشا کرد.دختر کیم جونگ اون از زمانی که برای اولین بار در یک آزمایش موشکی در نوامبر به نمایش گذاشته شد، در چندین رویداد مرتبط با ارتش ظاهر شده است.
تحلیلگران بر این باورند که اتفاقات کره شمالی برای نشان دادن به جهانیان است که کیم جونگ اون هیچ قصدی برای تسلیم داوطلبانه سلاح‌های هسته‌ای خود ندارد، که ظاهراً آن را قوی‌ترین تضمین برای بقای خود و گسترش حکومت خاندانش می‌داند.
در جدیدترین تصاویر، کیم پشت یک میز چوبی بزرگ در داخل پست دیده بانی نشسته است. دختر او روی یک صندلی کوچک سمت راستش نشسته است، در حالی که مقامات نظامی همه ایستاده اند و در کنار دیواری در سمت چپ کیم جمع شده اند و پرتاب‌ها را تماشا می‌کنند.
برچسب ها: کره شمالی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها