به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۳۹۱۷۶۹

آرسنال عجله ندارد: صبر چند هفته‌ای برای بازگشت ژسوس

آرسنال عجله ندارد: صبر چند هفته‌ای برای بازگشت ژسوس
گروه ورزشی: گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال، زمانی که برای حضور در جام جهانی قطر با تیم ملی کشورش عازم شده بود دچار مصدومیت شده و در نهایت مجبور شد تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
ژسوس از روز 12 نوامبر تا امروز دیگر برای توپچی‌ها به میدان نرفته اما دیروز که تصاویر بازگشت او به تمرینات توپچی‌ها منتشر شد موجی از خوشحالی در میان هواداران این تیم ایجاد کرد. ژسوس در تمرین پیش از دیدار آرسنال و اسپورتینگ در لیگ اروپا که با تساوی 2-2 به پایان رسید حضور داشت و پا به توپ شد.
1830707
آرتتا در پاسخ به سوالی درباره اینکه بازگشت ژسوس به ترکیب آرسنال چه زمانی اتفاق خواهد افتاد گفت با توجه به اینکه ستاره برزیلی نزدیک به سه ماه مصدوم و دور از میدان بوده قصد ندارد برای میدان دادن به او عجله کند.
آرتتا در این باره گفت: "ما عجله نمی‌کنیم و برای برگشتن به ژسوس فشار نمی‌آوریم. سعی می‌کنیم به شکل منصفانه بین دو کفه ترازوی راحتی این بازیکن و نیاز ما به او تعادل ایجاد کنیم. ما در چند هفته آینده بدون شک به ژسوس نیاز خواهیم داشت و می‌دانیم بازگشت او کمک زیادی خواهد کرد. همه چیز در مسیر درست پیش می‌رود و گابریل به زمان نیاز دارد تا چه از نظر بدنی و چه از نظر ذهنی به شرایط ایده‌آل برای شرکت در مسابقات برسد".
1830708
برچسب ها: باشگاه آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها