به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۳۹۱۹۴۳

باخت عجیب لیورپول و کامبک رئال مقابل اسپانیول

باخت عجیب لیورپول و کامبک رئال مقابل اسپانیول
گروه ورزشی: رئال مادرید پس از دو تساوی متوالی در لالیگا و افزایش فاصله به 9 امتیاز با بارسلونا، امروز در خانه میزبان اسپانیول بود و باید از این بازی با دست پر خارج می شد.
1830986
1830985
رئال بازی را هجومی شروع کرد ولی در دقیقه هشت روی یک ضدحمله غافلگیر شد و میهمان به گل رسید. روبن سانچز از تله آفساید رئالی‌‎ها فرار کرد و با یک پاس عرضی خوسلو را در مصاف تک به تک با تیبو کورتوا قرار داد. شوت پای چپ خوسلو نیز به تور دروازه چسبید تا اسپانیول 0-1 پیش بیفتد.
1830987
همین بازیکن پنج دقیقه بعد با ضربه سر می‌توانست گلزنی کند اما کورتوا در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت. رئال که برای رسیدن به گل تساوی به آب و آتش می‌زد، در دقیقه 22 روی حرکت انفرادی و شوت زیبای وینیسیوس به گل رسید. وینی در عرض حرکت کرد و با یک بغل پای محکم توپ را دور از دستان گلر اسپانیول وارد دروازه کرد.

1830984
1830983
رئال که تیم برتر میدان بود، پس از چند موقعیت خوب دیگر خلق کرد و با بدشانسی به گل تبدیل نشد، در دقیقه 39 گل دوم را زد.
1830993
ارسال بیرون پای شوامنی را ادر میلیتائو با ضربه سر به گل تبدیل کرد. توپ ابتدا به تیر افقی خورد و سپس وارد دروازه شد. نیمه اول را رئال با برتری 2-1 به رختکن رفت.
1830991
در نیمه دوم هم رئال تیم بهتر زمین بود و اسپانیول توان خلق موقعیت گلزنی روی دروازه میزبان را نداشت. رئال پس از چند خطر نصفه و نیمه در دقیقه 70 روی شوت تونی کروس خطرساز ظاهر شد ولی توپ با اختلافی اندک راهی اوت شد. پنج دقیقه بعد ضربه کاشته رودریگو با بدشانسی و برخورد به تیر افقی به بیرون رفت.
1831004
در دقیقه 86 بازی روی یک ضربه ایستگاهی کابررا با ضربه سر دروازه رئال را تهدید کرد ولی توپ به کرنر رفت.
1831003
رئال که کنترل بازی را در اختیار داشت، در دقیقه 93 به گل سوم رسید. نفوذ و پیشروی عالی ناچو از زمین خودی به پشت محوطه جریمه اسپانیول و پاس او به آسنسیو، زمینه‌ساز گل سوم رئال شد. آسنسیو از پاس ناچو به بهترین شکل استفاده کرد و در مصاف تک به تک با گلر، با پای چپ دروازه تیم سابقش را باز کرد.
در نهایت این بازی با برتری 3-1 رئال به اتمام رسید و کهکشانی‌ها موقتا در 6 امتیازی بارسا قرار گرفتند.
لیورپول پس از برتری خیره کننده 7-0 برابر منچستریونایتد امروز به زمین تیم قعرنشین بورنموث آمده بود. قرمزها در بازی رفت توانسته بودند به این تیم 9 گل بزنند. یورگن کلوپ دیروز در نشست خود گفته بود که قطعا داستان این بازی متفاوت خواهد بود.
1830905
لیورپول بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 4 بازی با شوت محمد صلاح می‌توانست به گل برسد ولی توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. دو دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر ضربه سر فن دایک می‌رفت وارد دروازه شود اما جفرسون لرما روی خط با سر توپ را برگشت داد. در ادامه لیورپول با شوت داروین نونیز خطرساز ظاهر شد اما توپ او هم به بیرون رفت.
1830904
میزبان نیز با ضربه اوتارا خودی نشان داد اما او که آلیسون بکر را هم جا گذاشته بود، ضربه اش را به تور کناری دروازه زد. لیورپول در یک صحنه توسط خاکپو به گل هم رسید ولی به درستی آفساید اعلام شد.

1830906
بورنموث بر خلاف روند بازی در دقیقه 28 به گل رسید. اوتارا با فرار از تله آفساید در سمت راست به درون محوطه جریمه لیورپول رسید و با پاس به عقب خود بیلینگ را در موقعیت شوتزنی قرار داد تا ضربه او به تور دروازه لیورپول برسد.
1830903
 لیورپول پس از دریافت این گل یکپارچه حمله شد ولی بی دقتی بازیکنان این تیم باعث شد نیمه اول با همان یک گل به سود میزبان تمام شود. در یک صحنه نیز شوت سولانکه به شکلی خطرناک از روی دروازه لیورپول به بیرون رفت.
1830907
لیورپول نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقایق 49 و 51 دو بار تا آستانه گلزنی هم رفت. ابتدا نتو، گلر بورنموث، با مهار فوق العاده اش اجازه نداد ضربه ژوتا گل شود و سپس ضربه سر داروین نونیز به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد.
1830942
1830941
لیورپول که برای زدن گل تساوی حمله می کرد، در دقیقه 68 به یک ضربه پنالتی دست یافت. ضربه سر ژوتا به دست مدافع بورنموث برخورد کرد و داور که ابتدا پنالتی اعلام نکرده بود، پس از دخالت VAR و بازبینی صحنه دستور به  پنالتی داد. محمد صلاح پشت توپ ایستاد و ضربه اش را به بدترین شکل به بیرون زد.
1830957
1830958
لیورپول با تمام قوا حمله می کرد تا گل تساوی را بزند اما راه به جایی نمی‌برد. داور نیز پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد تا تیم تحت هدایت یورگن کلوپ حداقل برای زدن گل تساوی فرصت بیشتری داشته باشد اما دفاع جانانه بورنموث تمام حملات لیورپول را خنثی کرد تا قعرنشین به یک برتری کلیدی دست یابد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها