به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۳۹۱۹۹۲

جای وریا غفوری بیشتر از همه خالیست

جای وریا غفوری بیشتر از همه خالیست
گروه ورزشی:فولاد برای دیدار امروز برابر استقلال، تغییرات زیادی نسبت به بازی رفت دارد.به گزارش ورزش سه، همه در انتظار دوئل حساس و مهم استقلال و فولاد هستند. شکست پرسپولیس برابر سپاهان، معادلات را تغییر داده و حالا تیم ریکاردو ساپینتو می‌تواند با کسب یک پیروزی، بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند. اما آنها باید برابر فولادی به میدان بروند که سرشار از انگیزه است.
 
پس از جدایی دور از انتظار جواد نکونام، مدیران فولاد به سراغ علیرضا منصوریان رفتند و او را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. در نشست خبری بعد از دیدار با الفیصلی بود که نکو به صورت غیرمنتظره‌ای جدایی خود از فولاد را اعلام کرد و حالا او پس از هشت تقابل با آبی‌های پایتخت، جایش را به علیمنصور داده و بی‌شک نکونام، بزرگترین غایب جدال امروز است.

اما در کنار نکونام، می‌توان یک نام بزرگ دیگر را نیز اضافه کرد. وریا غفوری که با جدایی از استقلال راهی فولاد شده بود، تنها یک نیم فصل در این تیم حضور داشت و قراردادش را فسخ کرد. او در مسابقه رفت که در استادیوم آزادی برگزار شد، برابر تیم سابقش به میدان رفت اما جای او امروز در فولاد آرنا خالیست.

باید یک استقلالی دیگر را نیز به این لیست اضافه کنیم تا همه چیز تکمیل شود. مهدی هاشمی‌نسب که با انتقالی فوق جنجالی از پرسپولیس به تیم رقیب به یاغی‌ترین فوتبالیست تاریخ ایران معروف شده، با تغییرات روی نیمکت فولاد، از این تیم جدا شده و او نیز نمی‌تواند برابر تیم سابقش قرار بگیرد.

به این فهرست بلندبالا باید 2 نام مهم دیگر را نیز اضافه کرد. مجید علیاری، زننده تک گل بازی رفت، مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از میادین به دور است و امروز نیز نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. موسی کولیبالی نیز که جدایی پرحاشیه‌ای از فولاد داشت، سابقه گلزنی به استقلال را دارد. او در بازی رفت 90 دقیقه بازی کرد ولی برای بازی امروز جایی در تیم فولاد ندارد.
برچسب ها: وريا غفوری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها