کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شوامنی: بازی با بارسا مثل بقیه دیدارهاست

21 اسفند 1401 ساعت 12:53


گروه ورزشی:اورلین شوامنی، هافبک رئال مادرید، می‌گوید اهمیت دیدار برابر بارسلونا به اندازه سایر دیدارهای این تیم است.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

گل دوم رئال در این بازی را ادر میلیتائو روی پاس گل زیبای شوامنی در دقیقه 39 وارد دروازه حریف کرد و این هافبک فرانسوی به خاطر پاسی که ارسال کرده بود مورد تمجید و تحسین بسیاری قرار گرفت. او پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره ارسال این پاس گفت:« پاس گل من؟ من همیشه مودریچ را در تمرینات می‌بینم که هر روز ارسال پاس با بیرون پا را تمرین می‌کند و من هم این کار را از او یاد گرفتم و بسیار خوشحال هستم که بالاخره توانستم چنین پاسی ارسال کنم.»

شوامنی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اهمیت بازی هفته آینده برابر بارسلونا اظهار داشت:« ال‌کلاسیکو بازی مهم و سرنوشت‌سازی است اما باید بدانیم که همه بازی‌ها مهم هستند. بازی با بارسا فقط سه امتیاز دارد. اگر ببریم، باید در دیگر دیدارها هم پیروز شویم تا بتوانیم بار دیگر به صدر جدول برسیم و برای قهرمانی تلاش کنیم.»رئال مادرید هفته آینده باید برای برگزاری دیدار برگشت لالیگا برابر بارسلونا راهی نوکمپ شود و این بازی در تعیین سرنوشت قهرمان این فصل نقش موثری خواهد داشت.


کد مطلب: 392060

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392060/شوامنی-بازی-بارسا-مثل-بقیه-دیدارهاست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir