به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۹۲۰۶۷

مانه: پاس گلم با ضربه برگردان اتفاقی بود

مانه: پاس گلم با ضربه برگردان اتفاقی بود
گروه ورزشی:سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید برنامه خاصی برای ارسال پاس گل با ضربه برگردان نداشته است.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم بوندسلیگا به مصاف آگزبورگ رفت و موفق شد با نتجه پر گل 3-5 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

مانه پس از سپری کردن دوران طولانی مصدومیتش بار دیگر به میادین برگشته و شب گذشته با این که نتوانست دروازه حریف را باز کند اما در دقیقه 19 پاس گل اول بنجامین پاوارد و گل دوم تیمش را ارسال کرد که با استقبال بسیاری روبرو شد. او سعی کرد توپی که در حال بیرون رفتن از خط عرضی زمین بود را با یک ضربه برگردان در جریان بازی حفظ کند و آن را به پاوارد برساند تا دروازه حریف را با استفاده از این فرصت باز کند.

مانه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« وقتی آن پاس گل برگردان را برای بنجامین فرستادم، فقط می‌خواستم توپ را در زمین نگه دارم و به مناطق میانی بفرستم. او هم واقعا خوب کار کرد. در کل بازیکنان بسیار خوبی داریم و این تفاوت بایرن با باشگاه‌های دیگر است. ما از این که چنین بازیکنان قدرتمندی داریم بسیار خوشحال هستیم.»او همچنین درباره شرایط بازی گفت:« ما واقعا راضی هستیم. مشکلاتی در ابتدا داشتیم اما واکنش خوبی نشان دادیم. توانستیم گل‌های بسیاری را وارد دروازه حریف کنیم و بهتر از همه این که بازی بدون توپ هجومی و موثری را نشاتن دادیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها