کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درون کیف هدیه ۱۲۰ هزار دلاری اسکار چیست؟

روزیاتو , 21 اسفند 1401 ساعت 13:39


گروه فرهنگی: هیچ افتخاری در هالیوود بزرگتر از نامزدی جایزه اسکار نیست. برای ستاره های شناخته شده می‌تواند به نقطه عطفی در زندگی حرفه‌ای‌شان تبدیل شود و تازه واردها را می‌تواند در مسیر ستاره شدن قرار دهد. اما علاوه بر تحسین منتقدان و پتانسیل کسب درآمد بالاتر، یک مزیت دیگر برای گرفتن اسکار وجود دارد: کیف هدیه اسکار. در ادامه این مطلب به شما می‌گوییم که چه کسانی کیف هدیه اسکار را دریافت می‌کنند و درون این کیف های هدیه چیست.

کیف هدیه اسکار به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
شرکت بازاریابی دیستینکتیو اسستز (Distinctive Assets) مستقر در لس آنجلس، ۲۱ سال متوالی است که کیف های هدیه «همه برنده می‌شوند» را به نامزدهای بخش بازیگری و کارگردانی تحویل می‌دهد. این هدایا فقط به پنج دسته اصلی نامزدهای برتر؛ نامزدهای بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بازیگر نقش مکمل زن و مرد و بهترین کارگردان، تعلق خواهند گرفت. اگر می‌خواهید بدانید چه کسانی شانس بیشتری برای برنده شدن در اسکار امسال را دارند بخوانید.

کیف هدیه اسکار حاوی چیست؟
به گفته لش فری (Lash Fary)، بنیانگذار Distinctive Assets نسخه ۲۰۲۳ این کیف – که وابسته به جوایز اسکار نیست – تقریبا ۱۲۳ هزار دلار ارزش دارد که ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است اما با این حال باتوجه به قیمت حدود ۴۰۰ دلاری تندیس اسکار همچنان بیش از ۳۰۰ برابر خود اسکار ارزش دارد.کیف هدیه اسکار ۲۰۲۳ شامل بیش از ۶۰ هدیه است؛ از یک بسته ۱۶ دلاری چوب شور با روکش شکلاتی تا یک بازدید ۴۰ هزار دلاری از یک ملک لوکس در کانادا. از جراحی پلاستیک تا یک بطری آب نارگیل. به این ترتیب مفهوم «کیف هدیه» به نظر اشتباه می‌رسد زیرا هر ساله هدایای زیادی وجود دارد که برای حمل تمامی آنها به چند چمدان نیاز است.

در طول دو دهه گذشته هدایای غیرمتعارف و جذابی در این به اصطلاح کیف هدیه وجود داشت؛ از سفری دریایی در قطب جنوب تا اجاره یک ساله آئودی. قرار گرفتن برندها در کیف اسکار با ریسک‌های خاص خودش همراه است اما برندها امیدوارند که مورد توجه سلبریتی ها قرار بگیرند و بهانه‌ای برای استفاده دوباره آنها فراهم بیاورند، البته این بار با هزینه خودشان!

مراقبت از پوست، مو و زیبایی بخش مهمی از هدایا را در برمی‌گیرد. محصولات لوکس مراقبت از پوست از چندین نام معروف ازجمله میاژ، خدمات ۱۰ هزار دلاری کلینیک مراقبت از پوست و زیبایی دکتر کنستانتین واسیوکوویچ، خدمات ۱۰ هزار دلاری پیکرتراشی دکتر توماس سو و ۸ هزار دلار هم برای خدمات سلامت مو در مطلب دکتر باومن، ازجمله هدایای این بسته‌ها محسوب می‌شوند.

علاوه بر این‌ها، چیزی به نام «قطعه‌ای از استرالیا» در بین هدایای امسال است که شامل قطعه زمین کوچکی در استرالیا است که تمام پول جمع‌آوری شده صرف حفاظت آن می‌شود.معمولا سفر پای ثابت این هدایا است و مراسم اسکار امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. لش می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم چیزهایی را کشف کنیم که افراد مشهور ممکن است آن‌ها را پیدا نکنند، به همین دلیل است که افرادی مانند مریل استریپ، هیو جکمن، هلن میرن و ویولا دیویس همگی از خدمات سفر ما استفاده کرده‌اند.»

 
 سفرهای امسال شامل یک اقامت سه‌روزه در مجموعه لوکس فانوس دریایی در ایتالیا به ارزش ۹ هزار دلار و اقامت «سبک زندگی» در یک ملک فوق مدرن و لوکس ۱۰ هکتاری در خارج از اتاوا، کانادا، به ارزش ۴۰ هزار دلار است.در بین هدایای امسال یک گوی به نام «رفلکت» هم وجود دارد که لش می‌گوید از سلامت روانی شما حمایت می‌کند. به‌علاوه، خوراکی های خوشمزه و جذاب زیادی هم در کیف هدیه اسکار وجود دارد.

نامزدها چگونه کیف اسکار را دریافت می‌کنند؟
لش فری می‌گوید روند تحویل کیف ها پس از اعلام نامزدهای جوایز اسکار آغاز می‌شود. در هفته های منتهی به مراسم اسکار، تیم Distinctive Assets برنامه‌ریزی‌ها را آغاز می‌کنند. در برخی موارد آنها نه تنها باید بفهمند نامزدها در کدام هتل اقامت دارند، بلکه باید نام مستعاری که با آن در هتل اتاق گرفته‌اند را هم بفهمند.هدایا در دو چمدان به هر نامزد تحویل داده می‌شود تا آنها بتوانند بعد از مراسم، همه چیز را به راحتی به خانه ببرند. اغلب افراد آنها را در هتل خود تحویل می‌گیرند و اگر ساکن لس آنجلس باشند هدایا به منزلشان فرستاده می‌شود.
لش در پاسخ به این سوال که آیا این افراد مشهور و معروف به این هدیه واقعا نیاز دارند گفت که بدیهی است که این افراد می‌توانند چند برابر این هدایا را بخرند، اما این بسته بیشتر جنبه کشف کردن چیزهای جدید را دارد.


کد مطلب: 392082

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392082/درون-کیف-هدیه-۱۲۰-هزار-دلاری-اسکار-چیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir