به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۳۹۲۱۱۹

شیاطین سرخ به دنبال بهترین مدافع حال حاضر جهان؟

شیاطین سرخ به دنبال بهترین مدافع حال حاضر جهان؟
گروه ورزشی: آتالانتا در هفته ۲۶ سری آ مهمان ناپولی بود که این دیدار در نهایت با دو گل به سود صدرنشین سری آ به پایان رسید. "پارتنوپی‌ها" (لقب تیم فوتبال ناپولی) در تمام فصل تنها دو شکست در سری آ متحمل شدند، باخت یک بر صفر از اینتر در ژانویه و باخت یک بر صفر از لاتزیو در هفته گذشته. حالا تیم صدرنشین با پیروزی ۲ بر صفر مقابل آتالانتا به مسیر همیشگی خود برگشتند.
خویچا کواراتسخلیا و امیر رحمانی گلزنان ناپولی در این دیدار بودند. لوچیانو اسپالتی بعد از این دیدار گفت: ما هفته قبل شکست خورده بودیم و نیاز بود در این دیدار نشان دهیم که تیم شرایط خوبی دارد و آن باخت، اتفاقی بوده است. انگیزه زیادی برای برد در این دیدار داشتیم و به هدف خودمان هم رسیدیم. آتالانتا خیلی خوب بازی کرد، آنها در نبردهای انفرادی برای ما مشکلاتی ایجاد کردند، بنابراین این واقعیت که ما دو گل زدیم و کلین شیت کردیم بسیار مهم و لذت بخش است. ما در حال شکست خوردن بودیم ولی به یکباره خودمان را نشان دادیم. این همان کیفیتی است که دوست دارم در بازی‌های خودمان داشته باشیم.
حرف از قهرمانی ممنوع
او در ادامه صحبت‌های خود افزود: زمانی که تصمیم می‌گیرید هدایت ناپولی را بپذیرید، باید تاریخچه و احساساتی که مردم نسبت به این تیم دارند را بدانید. با چنین هوادارانی، باید اهداف بزرگی در سر داشته باشید. شما نمی توانید فصل را اینجا شروع کنید و بگویید که می خواهید مقام سوم را کسب کنیم. در ناپل باید همیشه از قهرمانی حرف زد. مردم دوست دارند تیمشان همیشه اول باشند و به قهرمانی برسند. همه ما آرزوی قهرمانی داریم اما هنوز بازی‌های زیادی وجود دارد که باید انجام دهیم و همان شخصیت ابتدای فصل را در بازی‌های باقی مانده خودمان نیز نشان دهیم.
شاگردان لوچانو اسپالتی شروعی هیجان‌انگیز در رقابت‌های فصل جاری داشتند و با ۱۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول سری آ هستند. همچنین ناپولی پس از اول‌شدن در گروه خود، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیدار برگشت خود را هفته بعد مقابل اینتراخت فرانکفورت برگزار خواهد کرد.
مدافع کره‌ای بهترین در جهان؟
یکی از ستاره‌های ناپولی، کیم مین جائه بازیکن کره جنوبی است که عنصری ضروری برای تیم اسپالتی به شمار می‌رود و قیمت او حدود ۴۸ میلیون یورو برآورد شده است. لوچیانو اسپالتی در پایان درباره این بازیکن کره ای گفت: کیم در هر بازی حداقل ۲۰ کار باورنکردنی انجام می دهد. برای من او واقعاً بهترین مدافع میانی جهان است. او با توپ می تواند در پنج ثانیه به محوطه جریمه حریف برسد. من بعد از بازی به او گفتم چیزی اختراع نکن چون فردا صبح باید به تمرینات برگردی!
کیم مین جائه، بازیکن ناپولی اصلی‌ترین هدف یونایتد است. این مدافع یک بازیکن کلیدی در برنامه‌های اسپالتی است که دوران خوبی را در این تیم سپری می‌کند. در صورتی که این انتقال صورت بگیرد، کیم گرانترین انتقال یک بازیکن آسیایی را در اروپا به نام خود ثبت خواهد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها