به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۳۹۲۱۲۵
پرز دیگر باج نمی‌دهد

پاسخ منفی رئال به امباپه: دیگر گول تو را نمی‌خوریم!

پاسخ منفی رئال به امباپه: دیگر گول تو را نمی‌خوریم!
گروه ورزشی: داستان پیوستن امباپه به رئال مادرید به نظر داستانی تمام نشدنی می‌آید و شایعات پیرامون این انتقال همچنان در بسیاری از رسانه‌های اروپایی ادامه دارد. 
تقریبا همه فوتبال‌دوستان و خبرنگاران مطمئن بودند که این بازیکن فرانسوی در تابستان سال گذشته و با پایان مهلت قراردادش با پی اس جی از این باشگاه جدا خواهد شد و به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید می‌پیوندد. 
اما او در لحظات آخر و با وجود مدت‌ها مذاکره با فلورنتینو پرز و حتی توافق با باشگاه رئال مادرید، تصمیم گرفت پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن را بپذیرد و در پارک دو پرنس بماند. 
این اتفاق ضربه سنگینی برای این باشگاه اسپانیایی بود که روی توافق با او حساب کرده بودند و پروژه ورزشی و اقتصادی آینده‌شان را حول محور حضور او در سانتیاگو برنابئو بنا کرده بودند. تمدید قرارداد او با پی اس جی همچنین شکست مهمی برای پرز در تقابل با ناصر الخلیفی به حساب می‌آمد. 
1829624
خیلی زود شایعاتی مربوط به پشیمانی امباپه از تمدید قرارداد با این باشگاه به گوش رسید اما این بازیکن، کریستوف گالتیه و الخلیفی بارها این شایعات را رد کردند و مدعی شدند که او در این تیم کاملا خوشحال است، هرچند بعضی از اتفاقات درون زمین هم حاکی از شرایط دیگری بود. 
حتی گفته شد که این ستاره فرانسوی در پایان تابستان گذشته تماس‌هایی با مدیران رئال داشته و به صورت مستقیم از تصمیمی که گرفته پشیمانی و عذرخواهی کرده است.
1803408
اما مهم‌ترین نشانه پیش از حذف پاری سن ژرمن از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با شکست برابر بایرن مونیخ در هر دو دیدار رفت و برگشت دیده شد. امباپه در آستانه بازی برگشت برابر بایرن در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش گفت:« فکر نمی‌کنم این بازی تاثیری روی آینده من داشته باشد. نمی‌خواهم به پاری سن ژرمن بی‌احترامی کنم اما اگر دنبال لیگ قهرمانان بودم، حالا اینجا نبودم و خیلی دور شده بودم.» 
حذف این تیم برابر بایرن هم باعث شد که بار دیگر شایعاتی از اطرافیان او مربوط به احتمال پیوستنش به رئال مادرید منتشر شود و حتی روزنامه مارکا هم فردای آن روز تیترش را به این بازیکن اختصاص داد و نوشت:« اگر به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان هستی... خودت می‌دانی!»

1830272
اما حالا همین روزنامه اسپانیایی که به باشگاه رئال مادرید هم نزدیک است مدعی شده که اظهارات امباپه پس از حذف از لیگ قهرمانان برای هیچ یک از مدیران این باشگاه هیچ جذابیتی نداشته و توجه هیچ کسی را در سانتیاگو برنابئو جلب نکرده است. 
به نظر می‌رسد که او فرصتش را به طور کامل و حداقل در مقطع فعلی با مدیران فعلی رئال از دست داده و تصمیمی که تابستان گذشته برای ادامه حضور در پاریس گرفت باعث شده که آنها دیگر به وعده‌ها و اظهارات او اطمینان نداشته باشند.
1830128
مارکا در این خبر اضافه کرده که رئال مادرید از سناریوها و بازی‌هایی که امباپه با استفاده از نام این باشگاه به راه می‌اندازد خسته شده و حاضر نیست دیگر گول چنین اقداماتی را از سوی این مهاجم فرانسوی یا اطرافیانش بخورد. 
 این شرایط تنها در صورتی تغییر خواهد کرد که امباپه به صورت رسمی و علنی اعلام کند که قصد جدایی از پاری سن ژرمن را دارد و در غیر این صورت، رئال به هیچ وجه روی جذب او تمرکز نخواهد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها