کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تن‌هاخ: بازی‌ها از این به بعد مهم می‌شوند

21 اسفند 1401 ساعت 14:53


گروه ورزشی: یونایتد با وجود شکست سنگین برابر لیورپول همچنان در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و امیدوار است که با کسب پیروزی در بازی‌ برابر ساوتهمپتون فاصله‌اش را با منچسترسیتی در جایگاه دوم و آرسنال در صدر جدول حفظ کند. 
تعداد دیدارها و فشردگی آنها در طول این فصل به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 قطر در ماه آبان باعث شده که شرایط برای بازیکنان و تیم‌ها دشوار شود اما تن‌هاخ معتقد است که سختی کار تازه شروع شده است. 
او در این باره به خبرنگاران گفت: «وقتی فصل رو به پایان می‌رود، بازی‌ها برای هر تیم دشوارتر می‌شود چون فشار بیشتر و بیشتر خواهد شد. شما نیاز به شخصیت، عزم راسخ و مقاومت دارید تا بتوانید نتیجه بگیرید. هر بازیکن و هر تیم نیاز به انرژی بسیار زیادی برای کسب پیروزی در زمین بازی دارد.»
سرمربی یونایتد با اشاره به اهمیت تمرکز روی دیدارهای باقی مانده اظهار داشت: «در حال حاضر تمرکز فقط بازی به بازی است. اولین بازی همیشه مهم‌ترین بازی برای ماست و باید روز یکشنبه برابر ساوتهمپتون به پیروزی برسیم. ما نباید به گذشته نگاه کنیم. فقط باید روی روندی که داریم متمرکز باشیم و هر بازی بهتر از بازی قبلی بازی کنیم.»


کد مطلب: 392132

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392132/تن-هاخ-بازی-ها-این-بعد-مهم-می-شوند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir