کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد

22 اسفند 1401 ساعت 11:31


گروه اقتصادی:رئیس سازمان بورس زمان نهایی واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد و گفت این سود روز شنبه 27 اسفند ماه به حساب دارندگان سهام عدالت واریز می‌شود. مجید عشقی در نشست خبری امروز خود دلیل تاخیر در واریز سود سهام عدالت را توضیح داد و گفت: چند شرکت تاکنون سودهای خود را واریز نکرده‌اند، اما براساس توافقات انجام شده تا فردا، سه‌شنبه قرار است سود‌ها واریز شود.به گفته عشقی پس از انجام محاسبات، پرداخت سود سهام عدالت از شنبه آغاز می‌شود و احتمالا کلیه دارندگان سهام عدالت تا پایان سال سود خود را دریافت می‌کنند.
 

اما سود سهام عدالت چقدر است؟
مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟
بسته به ارزش سبد سهام عدالت، مبلغ سود دریافتی متفاوت است. دارندگان سهام عدالت 532 هزار تومانی، هفته اینده نفری 510 هزار تومان سود دریافت می‌کنند. یعنی سود سهام عدالت یک خانواده 4 نفره، دو میلیون تومان می‌شود.

دارندگان سهام عدالت یک میلیونی هم نفری یک میلیون و 128 هزار تومان سود دریافت می‌کنند. مجموع سود سهام عدالت یک خانوار چهار نفره در این حالت حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان است.سود سهام عدالت 452 هزار تومانی هم 492 هزار تومان است که مبلغ آن برای یک خانواده چهار نفره نزدیک دو میلیون تومان می‌شود.البته این مبالغ برای افرادی است که هیچ بخشی از سهام عدالت خود را نفروخته باشند.


کد مطلب: 392248

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392248/زمان-واریز-سود-سهام-عدالت-مشخص

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir