به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۳۹۲۲۶۱

قیمت روغن بنفشه پایه زیتون اصل و مشاوره خرید

گروه سلامت: خرید روغن بنفشه پایه زیتون اصل با قیمت مقرون بصرفه یک روغن طبیعی بسیار مفید برای مشکلات پوست و مو است که از ترکیب عصاره گل بنفشه و روغن زیتون به دست می‌آید.
قیمت روغن بنفشه پایه زیتون اصل و مشاوره خرید
 آنچه باید درباره روغن بنفشه پایه زیتون بدانید
روغن بنفشه پایه زیتون نوعی روغن طبیعی است که از ترکیب عصاره گل بنفشه و روغن زیتون تولید می‌شود. این روغن، دارای خواص مشترکی از روغن زیتون و گل بنفشه است. از خرید روغن بنفشه پایه زیتون برای درمان و بهبود مشکلات مختلف از موخوره گرفته تا میگرن استفاده می‌شود.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
روغن بنفشه دارای طبع گرم و گل بنفشه دارای طبع سرد است. در نتیجه روغن بنفشه پایه زیتون دارای طبعی معتدل متمایل به سرد می‌باشد. در صورتی که گل بنفشه زمان بیشتری را در روغن زیتون بماند، خواص درمانی بهتر و کیفیت بالاتری خواهد داشت. با این وجود، باید هر ماه گل‌های بنفشه‌ی قدیمی را با گل‌های جدید تعویض کرد. در ادامه اطلاعات کامل‌تری در خصوص روغن بنفشه زیتونی و مزایا و خواص آن صحبت خواهیم کرد.

قیمت روغن بنفشه پایه زیتون در بازار داخلی
قیمت روغن بنفشه پایه زیتون به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت روغن بنفشه زیتونی، مدت زمانی است که گل بنفشه در روغن زیتون قرار گرفته است. به عنوان مثال روغن بنفشه زیتونی یک ساله نسبت به روغن بنفشه یک ماهه قیمت بالاتری دارد.
علاوه بر این، کیفیت گل بنفشه و روغن زیتون استفاده شده در این روغن طبیعی نیز در تعیین قیمت روغن بنفشه زیتونی از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین برند تولید کننده روغن بنفشه، شیوه تولید روغن و پارامترهایی از این دست نیز در تعیین قیمت این روغن طبیعی نقشی اساسی بازی می‌کند.


قیمت روغن بنفشه پایه زیتون
 
مرکز خرید روغن بنفشه زیتونی با قیمت مناسب
امروزه فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در زمینه عرضه محصولات مختلف فعالیت می‌کنند. سادگی فرایند خرید، تضمین کیفیت و اصالت کالا و قیمت مناسب‌تر آن از جمله‌ی مزایایی است که سبب شده خرید و فروش آنلاین محصولات مختلف از رواج بالایی برخوردار باشد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
این سایت یکی از مراکز فعال در زمینه‌ی عرضه محصولات زیبایی پوست و مو از جمله روغن بنفشه پایه زیتون است و از همین طریق می‌توانید برای خرید روغن بنفشه زیتونی اقدام نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روغن بنفشه زیتونی و مزایا و کاربردهای آن می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

خواص روغن بنفشه پایه زیتون برای مو
خرید روغن بنفشه پایه زیتون خواص بی‌نظیری برای تقویت موی سر دارد. یکی از خواص روغن بنفشه زیتونی، جلوگیری از ریزش موی سر است. چرب شدن مو یکی از مشکلاتی است که اشخاص زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. چرب شدن بیش از اندازه‌ی موی سر یکی از اصلی‌ترین دلایل ریزش مو است. روغن بنفشه زیتون با تقویت ریشه مو و همچنین تنظیم میزان چربی سر، از ریزش موها جلوگیری می‌کند.
به علاوه این روغن طبیعی برای درمان موخوره هم بسیار مناسب است. به تاخیر انداختن سفید شدن مو نیز یکی دیگر از مزایای روغن بنفشه زیتونی است. این روغن با آبرسانی و تقویت شاخه‌ها موجب درخشندگی و تیره شدن مو می‌شود و سفیدی مو را به تاخیر می‌اندازد.


خواص روغن بنفشه پایه زیتون برای مو
 
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
مهمترین خواص روغن بنفشه زیتونی برای پوست کدام است؟
استفاده از روغن بنفشه زیتونی برای بهبود مشکلات پوستی از رواج زیادی برخوردار است. از جمله‌ی مهمترین مزایای روغن بنفشه برای پوست می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
•    رفع خشکی پوست بدن: مرطوب کنندگی یکی از مهمترین مزایای روغن بنفشه اصل است. روغن بنفشه موجب رفع خشکی پوست می‌شود.
•    رفع خشکی کف پا: متاسفانه ترک‌های ایجاد شده در کف پا بسیار آزار دهنده هستند. برای رفع ترک‌های کف پا استفاده از روغن بنفشه گزینه‌ای مناسب است.
•    خشکی پوست سر: خشکی پوست سر یکی از مشکلات پوستی است که موجب پوسته پوسته شدن پوست کف سر و خارش بیش از حد آن می‌شود. روغن بنفشه با آبرسانی بهتر به پوست کف سر، موجب نرم و مرطوب شدن این ناحیه شده و التهابات پوست سر را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین روغن بنفشه یکی از روغن‌های طبیعی بسیار مناسب برای حذف قارچ و بیماری‌های پوستی کف سر به حساب می‌آید.
•    درمان چین و چروک پوست: وجود ویتامین ای و آنتی اکسیدان سبب شده تا روغن بنفشه پایه زیتون موجب سفت شدن پوست شده و از افتادگی و پیری پوست جلوگیری کند. همچنین این روغن گیاهی برای بهبود چین و چروک پوست بسیار مناسب است.
•    بهبود آکنه و اگزما: روغن بنفشه زیتونی دارای ویتامین‌های متعددی از جمله ویتامین ای، سی و دی است. از طرفی آبرسانی و مرطوب کنندگی از جمله‌ی دیگر مزایای این روغن طبیعی به شمار می‌آید. در نتیجه تمامی این فواید سبب شده تا این روغن برای بهبود آکنه‌های پوستی و اگزما بسیار مناسب باشد.
در کنار این موارد، روغن بنفشه زیتونی برای رفع ترک‌های زانو و آرنج، نرمی پوست، رفع کک و مک صورت، بهبود جای جوش، رفع مشکلات آفتاب سوختگی و شفافیت پوست بسیار مناسب است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

دیگر خواص روغن بنفشه زیتونی
علاوه بر خواصی که برای روغن بنفشه زیتونی ذکر شد، این روغن‌ها از مزایای دیگری نیز برخوردار هستند. روغن بنفشه زیتون دارای طبعی معتدل متمایل به سرد بوده و در نتیجه برای کاهش میزان تب بسیار مناسب است. همچنین روغن بنفشه خلط آور بوده و برای بهبود سرماخوردگی به کار گرفته می‌شود.
از طرفی روغن بنفشه اصل برای درمان جای زخم و سوختگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین روغن بنفشه آرامش بخش است و استفاده از آن برای رفع مشکل بی‌خوابی رواج زیادی دارد. در کنار این موارد، بیمارانی که با روماتیسم مفصلی درگیر هستند نیز می‌توانند از خواص بی‌نظیر روغن بنفشه زیتونی برای بهبود این بیماری کمک بگیرند.
 
عوامل تعیین کننده در کیفیت روغن بنفشه زیتون
کیفیت روغن بنفشه زیتونی به عوامل مختلفی وابسته است. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده کیفیت این روغن طبیعی، مدت زمانی است که گل بنفشه در روغن زیتون مانده است. هر چقدر این زمان بیشتر باشد، کیفیت روغن نیز بیشتر خواهد بود. روغن بنفشه زیتونی یک ساله نسبت به روغن بنفشه یک ماهه از کیفیت و خواص درمانی بهتری برخوردار است.
همچنین کیفیت گل‌ها و تعویض مداوم آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. عموما برای بهبود کیفیت روغن بنفشه زیتونی، باید گل‌های بنفشه را هر یک ماه یکبار با گل‌های تازه تعویض کنید. به علاوه، مکان نگهداری روغن بنفشه هم در تعیین کیفیت آن نقش دارد. روغن بنفشه باید دور از نور مستقیم خورشید باشد. همچنین برای بهبود کیفیت روغن بنفشه، هر چند وقت یکبار گل‌ها را هم می‌زنند تا گل‌ها به خوبی جابجا شوند و روغن زیتون به خورد آن‌ها برود.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

آیا روغن بنفشه زیتون عوارض دارد؟
روغن بنفشه زیتونی یک روغن کاملا طبیعی است. لذا همین موضوع سبب شده تا عوارض خاصی برای روغن بنفشه زیتون گزارش نشده باشد. با این وجود، در صورتی که شخص مصرف کننده، به گل بنفشه یا روغن زیتون حساسیت داشته باشد، این امکان وجود دارد که مصرف روغن بنفشه زیتون مشکلات و عوارضی را در پی داشته باشد. همچنین در برخی موارد مثل زنان باردار و مادران شیرده بهتر است قبل از استفاده از روغن بنفشه پایه زیتون با پزشک متخصص مشورت کنند. 
در کنار این موارد، لازم به ذکر است که استفاده نادرست از روغن بنفشه زیتون می‌تواند عوارض زیادی را ایجاد کند. به عنوان مثال، عموما روغن بنفشه زیتونی را به صورت موضعی و مالشی استفاده می‌کنند و استفاده از روغن بنفشه زیتون صورت خوراکی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. خوردن روغن بنفشه پایه زیتون می‌تواند موجب اختلالات گوارشی شود.



روش‌های استفاده از روغن بنفشه چگونه است؟
روش‌های گوناگونی برای بهره گیری و استفاده از روغن بنفشه پایه زیتون وجود دارد. بسته به اینکه می‌خواهید از روغن بنفشه برای رفع چه مشکلی استفاده کنید، شیوه‌ی استفاده از این روغن طبیعی متفاوت خواهد بود. در زیر درباره رایج‌ترین روش‌های استفاده از روغن بنفشه پایه زیتون صحبت شده است:
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

-    شیوه استفاده از روغن بنفشه زیتون برای موی سر

جهت استفاده از روغن بنفشه پایه زیتون برای موی سر، باید ابتدا مو و کف سر را با شوینده مناسب و آب ولرم شسته و آن را خشک کنید. پس از آن مقداری از روغن بنفشه را بر روی موها و کف سر خود ریخته و آن را به آرامی با نوک انگشتان ماساژ دهید. بعد از 1 ساعت موها را با آب ولرم شسته و با حوله تمیز خشک نمایید.
ذکر این نکته لازم است که مردان می‌توانند هفته‌ای دو بار شب‌ها از روغن بنفشه پایه زیتون استفاده کنند. این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده بیش از اندازه از روغن بنفشه می‌تواند نتیجه عکس بدهد. با این وجود، استفاده هر روزه از روغن بنفشه جهت رفع مشکلات موی سر برای خانم‌ها اشکالی ندارد. لازم به ذکر است که استفاده منظم از این روغن موجب بهبود مشکلات موی سر می‌شود. لذا مداومت در استفاده از این روغن طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

-    چکاندن روغن بنفشه زیتونی در بینی
یکی از مهمترین شیوه‌های استفاده از روغن بنفشه، چکاندن چند قطره از این روغن طبیعی در بینی است. بدین منظور کافی‌ست هر شب قبل از خواب یک الی دو قطره از روغن بنفشه زیتونی را در هر یک از سوراخ‌های بینی بچکانید. چکاندن روغن بنفشه در بینی موجب رفع مشکلاتی از جمله میگرن، بیماری‌های مغزی، سردرد و ... می‌شود.

-    استفاده از روغن بنفشه در ناف
چکاندن روغن بنفشه در ناف، یکی از روش‌هایی است که در طب سنتی سابقه‌ی بسیار زیادی دارد. چکاندن روغن بنفشه زیتونی در ناف یکی از بهترین روش‌ها برای رفع و بهبود خشکی پوست و ترکیدگی لب‌ها به شمار می‌آید. برای استفاده از روغن بنفشه در ناف، کافی‌ست چند قطره از این روغن طبیعی را در داخل ناف بچکانید و بعد از مدت زمانی در حدود ده دقیقه، روغن را در اطراف ناف پخش کنید.

-    چکاندن روغن بنفشه در گوش
استفاده از روغن بنفشه زیتونی برای بیماری‌های حلق، بینی و گوش نیز رایج است. برای رفع جرم و خارش گوش کافی‌ست یک الی دو قطره از این روغن را در داخل گوش خود بچکانید.

-    مالیدن روغن بنفشه زیتون بر روی پوست
مالیدن روغن بنفشه بر روی پوست هم یکی دیگر از روش‌های استفاده از این روغن طبیعی برای بهبود مشکلات پوستی است. البته در اینجا باید این نکته را به یاد داشته باشید که بهتر است ابتدا پوست خود را با آب و صابون بشویید تا تمیز شده و سپس از روغن بنفشه زیتونی استفاده نمایید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

طریقه تشخیص روغن بنفشه اصل
یکی از مهمترین دغدغه‌های اشخاصی که به دنبال خرید روغن بنفشه هستند، انتخاب روغن بنفشه اصل و باکیفیت است. اگر بخواهیم صادقانه به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم که تشخیص روغن بنفشه پایه زیتون اصل از روغن‌های بی‌کیفیت کار ساده‌ای نیست. با این حال، چند راهکار کلی برای تشخیص روغن بنفشه زیتونی اصل از روغن‌های بی‌کیفیت وجود دارد که به در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
یکی از مهمترین تفاوت‌های روغن بنفشه زیتونی اصل از روغن‌های بی‌کیفیت، تفاوت خصوصیات ظاهری این روغن‌ها از جمله رنگ و عطر روغن است. وجود زیتون و بنفشه در روغن بنفشه زیتون سبب شده تا رنگ این روغن ترکیبی از رنگ زرد و بنفش باشد. هر چقدر میزان گل بنفشه موجود در روغن بنفشه زیتون بیشتر باشد، رنگ روغن به سمت تیرگی می‌رود. در صورتی که رنگ روغن به سفیدی مایل باشد و یا روغن بنفشه زیتونی تا حد زیادی شفاف باشد، باید به اصل بودن آن شک کنید.

به علاوه، در صورتی که روغن بنفشه زیتونی از کیفیت بالایی برخوردار باشد، زمانی که درب قوطی روغن را باز می‌کنید باید به وضوح عطر گل بنفشه و زیتون به مشامتان برسد. هر چقدر غلظت بوی گل بنفشه و روغن زیتون بیشتر باشد، روغن بنفشه از کیفیت بالاتری برخوردار است.
در کنار این دو عامل، فروشگاه عرضه کننده روغن بنفشه هم در یکی دیگر از عوامل مهم در تضمین کیفیت روغن بنفشه است. سعی کنید روغن بنفشه زیتونی را از مراکز معتبر خریداری کنید. همچنین وجود نشان‌های سلامت مثل نشان سیب سلامت و نشان استاندارد بر روی محصول نیز از جمله‌ی دیگر پارامترهایی هستند که در هنگام خرید روغن بنفشه اصل باید به آن توجه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.
 
مهمترین نکات برای نگهداری روغن بنفشه پایه زیتون
یکسری نکات کلیدی در نگهداری روغن بنفشه پایه زیتون وجود دارد که رعایت آن‌ها موجب افزایش کیفیت روغن می‌شود. اولا روغن زیتون را باید دور از نور مستقیم خورشید نگه دارید. نور خورشید به روغن بنفشه آسیبی زیادی وارد می‌کند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
همچنین روغن بنفشه پایه زیتون باید در ظرف درب دار نگهداری شود. این روغن به شدت است و اگر در ظرفی بدون درب قرار داشته باشد، به سرعت تبخیر می‌شود. به علاوه در محیط‌های گرم باید روغن را در یخچال قرار دهید تا کیفیت خود را حفظ کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها