به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۳۹۲۳۲۰

درگیری شدید رزمی‌کار چینی با دو میمون!

درگیری شدید رزمی‌کار چینی با دو میمون!
گروه فیلم: این لحظه‌ای است که یک متخصص کونگ فو با یک میمون عصبانی روبرو می‌شود تا چیزی شبیه به یک جنگ جدی رخ دهد.
این مرد که ژی نام داشته و به عنوان مبارز آزاد شناخته می‌شود، در طی بازدید از کوه امی در استان سیچوان در جنوب غربی چین، با یک ماکاک تبتی تنومند برخورد کرد.
تصاویری از درگیری رخ داده بین این مرد رزمی کار و دو میمون منتشر شده که باعث خشم برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و آن‌ها تاکید کرد که او باید از این حیوانات وحشی دورتر می‌ماند.
این مبارزه زمانی شروع شد که ژی سعی کرد یکی از ماکاک‌ها را نوازش کند. در این ویدئو، در حالی که میمون را لمس می‌کند، ماکاک بلافاصله به او حمله می‌کند و او نیز واکنش نشان داده و از نرده خم می‌شود تا ضربات بیشتری وارد کند.
در حالی که پشتش را برگردانده است، یک ماکاک دیگر برای دفاع از دوستش هجوم می‌آورد و مرد ورزشکار این حیوان را نیز هدف مشت‌هایش قرار می‌دهد.
گردشگران با ناباوری در حین فیلمبرداری این مسابقه رزمی عجیب و غریب را تماشا کردند و بعداً این تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.
چند روز بعد، ژی گفت که مبارزات آزاد را تمرین می‌کند، بنابراین وقتی میمون به شکل ناگهانی به او ضربه زد او واکنشی غیرارادی نشان داد.
وی گفت: البته من خودداری کردم. فقط می‌خواستم آن‌ها را بترسانم. مطمئناً این نوع رفتار قطعا اشتباه است، پس لطفاً از آن تقلید نکنید.

...
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها