به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۳۹۲۳۳۲
کشتی‌گیران حق اظهارنظر سیاسی ندارند و شرعا حرام است!!

علیرضا دبیر هم فتوای شرعی صادر کرد!

علیرضا دبیر هم فتوای شرعی صادر کرد!
گروه ورزشی: علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در نشستی که در محل اردوی تیم ملی با کشتی‌گیران ایران داشت آنها را از هرگونه اظهارنظر سیاسی منع کرد. او که خود جزو ورزشکاران فعال در سیاست بوده، خطاب به کشتی‌گیران گفت: «کشتی گیر نباید درباره مسائل سیاسی یا مدیریتی اظهار نظر کند چرا که تمرکز خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند با همه توان برای کسب موفقیت تلاش کند. وظیفه ما فراهم کردن امکانات برای شماست و شما هم وظیفه‌ای جز تمرین و کشتی گرفتن ندارید.» 
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های ورزشی کشور است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد! هم قبلا ‌گفته بود: حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد!! او افزوده بود: «ما در همه حوزه‌ها کارشناس نیستیم و باید در حوزه‌ای که تخصص داریم حرف بزنیم. اصلا شرعا مشکل دارد بچه ۲۳، ۲۴ساله درباره چیزی که نمی‌داند حرف بزند. کشتی‌گیر تا وقتی سرش پایین باشد، مدال می‌گیرد. من خودم جرات نمی‌کنم بعد از این‌همه کار، تحلیل سیاسی بکنم.»
برچسب ها: علیرضا دبیر

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۲۲:۴۴
از تیپ لباس پوشیدنش و حرف زندنش متنفرم (423488)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۰۸:۵۵
اتفاقا حرف درستی زده ، همه ماشاالله شدن کارشناس ، خیلی ها ، نمیتونن زندگی دو نفره رو اداره کنن ، بعد درباره مدیریت کشور و جامعه اظهار نظر میکنند . (423517)
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۰۹:۱۰
وقتی منفور میشی (423519)
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۰:۰۹
ما در همه حوزه‌ها کارشناس نیستیم و باید در حوزه‌ای که تخصص داریم حرف بزنیم. ما؟ دیگران؟همه یا بعضی ها؟ کدام حوزه ها؟ در جامعه ما صلاحیت اظهار نظر در زمینه تمام مسائل فقط در انحصار کسانی است که در هیچ زمینه ای تخصص نداشته باشند. (423526)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۱:۰۲
این جناب دبیر راه رو خوب یاد داره.. خیلی خوب میدونه که چجوری باید لباس بپوشه و حرف بزنه که توی قطار پیشرفت بره جلوتر (423540)
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۲:۲۸
وقتی هیچ کس سرجای خودش نیست
این حرفها فقط پاچه خواری حکومته (423556)
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۲:۵۶
وقتی بیرون از قدرتی

وقتی سر سفره حکومتی (423562)
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۹:۳۸
چرا کارشناسان دینی در تمام حوزه ها اظهار فضل میکنند ، از پزشکی و سلامت تا اقتصاد و ورزش از لباس رو تا لباس زیر ، در همه امور کارشناسند. (423628)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها