به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۹۲۳۸۶

حاجیلو : قلعه‌نویی بازیکنان لیگ را می‌شناسد

حاجیلو : قلعه‌نویی بازیکنان لیگ را می‌شناسد
گروه ورزشی:پیشکسوت تیم استقلال می‌گوید استقلال اگر با تمرکز بیشتری پیش رود مطمئناً می‌تواند قهرمانی را تکرار کند.به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال ضمن تمجید از عملکرد آبی پوشان در بازی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان می گوید بدنسازی درست و کامل بازیکنان این تیم موجب شده تا نتایج خوبی به دست بیاورند. 
 
 
استقلال در خانه فولاد به برتری دو بر صفر رسید؛ نظر شما درباره این بازی چیست؟
آبی‌پوشان برد بسیار خوبی به دست آوردند و توانستند به رده دوم برسند. در نیمه اول بازی پایاپایی شاهد بودیم و هر دو تیم به یک اندازه شانس گلزنی داشتند. هر دو تیم محتاط بودند تا از دروازه‌ خودشان دفاع کنند و در ابتدا گل نخورند. نیمه اول به همین ترتیب گذشت. دو تیم جسته و گریخته حمله می‌کردند و تلاش‌هایی برای گلزنی مشاهده شد اما نتیجه صفر بر صفر بود. در نیمه دوم استقلال مانند همیشه شروعی طوفانی داشت و فولاد را تحت فشار گذاشت. در همان دقایق اول هم به گل رسید. پس از این فشارها به گل رسید. در ادامه بازی توسط استقلال کنترل شد و آبی ها نیم نگاهی هم به دروازه حریف داشنتد.
 
عملکرد فولاد را چطور دیدید؟
فولاد با تغییر سرمربی نتوانست به نتیجه خود برسد. قاعدتاً در این فرصت کوتاهی که علیرضا منصوریان سرمربی فولاد بود نباید از او انتظار می‌رفت که بتواند تأثیر زیادی روی تیمش داشته باشد. منصوریان جز کار انگیزشی و روحی روانی نمی‌توانست کار دیگری را انجام دهد اما این باخت از ارزش‌های فولاد کم نمی‌کند.

قبول دارید بازیکنان از نظر بدنی شرایط ایده آلی دارند؟
بازیکنان به خوبی هم در دفاع کار می‌کنند و هم حمله. بازیکنان پرس را عالی اجرا می‌کردند. نمی‌دانم بدنساز استقلال کیست اما بدن استقلالی ها عالی است. در هر بازی بعد از دقیقه ۶۰ و ۷۰ استقلالی ها همچنان آماده‌اند و حریف را تحت فشار می گذارند. استقلال در هر لحظه که توپ را از دست می داد بازیکنانش روی بازیکنان حریف فشار می‌آوردند تا فولادی ها اشتباه کنند. گل دوم هم به همین ترتیب به ثمر رسید. توپ ربایی بازیکنان منجر به گل شد. اسقلال از نظر فنی و روحی و روانی در شرایطی ایده‌آل است. نمایش های جذاب تیم هم سندی است بر این ادعا.

۳ تیم در کورس قهرمانی قرار دارند آیا استقلال می تواند دوباره قهرمان شود؟
هر سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند و زود است که تیمی را اصلی‌ترین مدعی اصلی دانست. این ۳ تیم خود را از دیگر تیم‌ها جدا کرده‌اند. استقلال اگر با تمرکز بیشتری پیش رود مطمئناً می‌تواند قهرمانی را تکرار کند.

نظر شما درمورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی چیست؟
حالا دیگر انتخاب انجام شده. باید امکانات را به خوبی در اختیار قلعه نویی قرار بدهند و اصلا ایشان هم نه، هرکسی هم بود همین‌گونه بود و باید امکانات لازم برایش فراهم شود. باید حمایت شود تا تیم ملی نتیجه بگیرد. اینکه او استقلالی است پس باید از قلعه‌نویی انتقاد شود اصلا درست نیست. با توجه به بازیکنان خوبی که داریم اگر به او امکانات لازم داشته باشد موفق می‌شود. قلعه نویی بازیکنان را می شناسد و مدیریت خوبی دارد. فقط همان بحث امکانات و حمایت‌ها است. به نظرم در این صورت می‌توانیم انتظار داشته باشیم تیم ملی با امیر نتایج خوبی بگیرد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها