به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۹۲۳۹۷

تفاوت تالارهای عروسی و نکات قبل از رزرو

گروه کسب و کار:
تفاوت تالارهای عروسی و نکات قبل از رزرو
تالارهای عروسی بر اساس ویژگی های که دارند به دو دسته ی اصلی تالار مجلل و تالار کم هزینه تقسیم می شوند. تفاوت تالار عروسی مجلل و تالار عروسی کم هزینه در موارد مختلفی است. فضای تالار عروسی، سالن تالار پذیرایی، نور پردازی، غذا خوری، پذیرایی، دکوراسیون، سیستم صوتی و در کل داشتن امکانات و قابلیت ها و مزایای دیگری که دارد.

تفاوت مجللترین تالار عروسی با تالار عروسی کم هزینه
همان طور که از نام بهترین باغ تالارهای تهران مجلل و تالار عروسی کم هزینه مشخص است، امکانات تالار عروسی مجلل بیشتر از تالار عروسی کم هزینه است. در قدیم افراد کم در آمد یا افراد که در آمد بالای داشته همه می توانستند در منازل خود یا باغ های خود مراسم برگزار کنند.
اما با شرایط امروزی همه ی افراد ترجیح می دهند که مراسم خود را در تالار عروسی برگزار کنند. در تالار دیگر نیازی به پوش زدن، کرایه ظروف و... نیست و همه ی افراد می توانند از جشن لذت ببرند.
تالار عروسی کم هزینه برای قشر کم در آمد و تالار عروسی مجلل برای قشر متوسط و دارای در آمد بالا مناسب است. هر کدام از تالار عروس کم هزینه و تالار عروسی مجلل ویژگی های دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

تفاوت پرسنل تالار عروسی مجلل با تالار عروسی کم هزینه
در تالار عروسی کم هزینه افراد می توانند تعداد پرسنل را خودشان انتخاب کنند. حتی در صورتی که بودجه کافی ندارند کم ترین پرسنل را انتخاب کنند و خودشان پذیرایی را بر عهده بگیرند. اما در تالار عروسی مجلل پرسنل به تعداد کافی وجود دارد و به خوبی از تمام میهمانان پذیرایی خواهند کرد.

دکوراسیون تالار عروسی مجلل با تالار عروسی کم هزینه
دکوراسیون تالار عروسی کم هزینه معمولاً فقط یک چیدمان به سلیقه ی خود پرسنل تالار چیده می شود. نور پردازی سقف و دکوراسیون سقف هم همیشه برای تمامی مجالس یکنواخت است. چیدمان میز و صندلی ها هم همیشه ثابت است و از صندلی های معمولی استفاده می کنند.
اما برای تالار عروسی مجلل امکان انتخاب دکوراسیون توسط عروس و داماد وجود دارد. در تالار عروسی مجلل از پارچه های تزئینی زیبا برای دیوارها و سقف استفاده می شود. انتخاب رنگ و مدل این پارچه ها بر عهده ی عروس و داماد است.
در تالار عروسی مجلل از مبل ها و صندلی های راحتی و شیک همراه با کوسن های زیبا استفاده می شود. مبل و صندلی های تالار عروسی با روکش های زیبا و شیک پوشیده شده است.
در تالار عروسی مجلل از گل های آویزان و گل آرایی های زیبایی برای سقف استفاده می شود. گل های آویزان تالار مجلل بعضاً تا نزدیک میز پذیرایی هم می رسد. همچنین برای زیباتر شدن و رمانتیک تر شدن فضای تالار در گوشه کنار تالار وری میز ها هم از گل ها طبیعی یا مصنوعی زیبا استفاده می شود. 
استفاده از نور پردازی های زیبا با لامپ های ریز در اطراف گل ها زیبایی سالن و تالار عروسی مجلل را زیباتر می کند.
در تالار عروسی مجلل برای میزها از شمع های زیبا برای رمانتیک کردن فضا استفاده می شود. تا فضای خاص و به یاد ماندنی تر در تالار عروسی مجلل در خاطره ها بماند.

مکان اختصاصی میهمان در تالار عروسی مجلل 
در تالارهای عروسی کم هزینه هر کسی هر جای که دوست دارد می نشیند بعضاً افراد غریبه هم به تالار وارد می شوند. اما در تالار عروسی مجلل امکان اینکه برای میهمانان میز اختصاصی قرار داد وجود دارد.
در تالار عروسی مجلل امکان اینکه برای هر میز و مبل یک شماره قرار داد و شماره آن کاملاً مشخص است. به این ترتیب هر میهمان به راحتی جای خود را پیدا می کند و نظم جشن بیشتر می شود. شماره هر فرد در روی کارت عروسی افراد مشخص خواهد .



مکان اختصاصی برای بازی بچه ها در تالار عروسی مجلل
تالار عروسی مجلل مکانی خاص با وسایل سرگرم کننده برای بازی بچه ها فراهم کرده است. علاوه بر رضایت عروس و داماد، میهمانان هم از جشن لذت خواهند برد و بچه ها هم در مراسم لذت کافی را می برند.  
مکان بازی تالار عروسی مجلل علاوه بر داشتن وسایل سرگرم کننده و مجهز پرسنل و کودک یار برای رسیدگی به بچه ها را فراهم کرده است. این امکانات برای تالار عروسی کم هزینه وجود ندارد.

پارکینگ اختصاصی تالار عروسی مجلل
تالار عروسی کم هزینه پارکینگ ندارد یا اگر هم داشته باشد امکانات و نگهبان برای نگهداری و امنیت خودروهای میهمانان ندارد یا فضای کافی برای تمام خودروها ندارد. اما تالار عروسی مجلل دارای پارکینگ اختصاصی با امکانات و امنیت بالا دارد.
همچنین فضای پارکینگ اختصاصی تالار عروسی مجلل برای پارک به تعداد کافی وجود دارد. کارواش و شستشویی خودروها از امکاناتی است که در بعضی از پارکینگ تالار عروسی مجلل وجود داشته باشد. همچنین تالار عروسی مجلل دارای تاکسی های است که رفت آمد میهمانان فراهم می کنند.

تفاوت پذیرایی تالار عروسی مجلل با تالار عروسی کم هزینه
در تالار عروسی کم هزینه تهیه میوه و پذیرایی معمولاً بر عهده ی خود میزبان است. خانواده عروس و داماد خود باید میوه و شیرینی و شربت و شام و... را بر اساس سلیقه ی خود فراهم کند. تالار عروسی کم هزینه فقط پذیرایی و تقسیم میوه و غذا و.. را بر عهده دارد. البته نحوه‌ی پذیرایی و تقسیم آن را میزبان تعیین می کند.
اما تالار عروسی مجلل با قرارداد داشتن با مراکز فروش میوه، شیرینی و مواد غذایی منوهای در اختیار شما قرار می دهد. شما فقط کافی است از منوها میوه و شیرینی و شربت، نوشابه، دوغ و... و نحوه‌ی چیدمان و تقسیم و پذیرایی را انتخاب کنید، خود پرسنل موارد مورد نیاز را تهیه می کند.
همچنین میتوانید ببینید سفره عقد مذهبی برای تزئین سفره عقد خود کاربرد خواهد داشت.
تالار عروس مجلل با رستوران های مجهز و لاکچری قرارداد دارد، یا بعضی از تالار عروسی مجلل خود دارای آشپز و پرسنل طبخ غذا با کیفیت عالی هستند. در تالار عروسی مجلل امکان طبخ و پذیرایی چند مدل شام وجود دارد.
تالار عروسی مجلل امکان پذیرایی به روش های مختلف را فراهم کرده است. شام به صورت های مختلف سلف سرویس، شیوه ظرفی، دیس پرس، بوفه ای، منو و تشریفاتی در تالار پذیرایی مجلل امکان پذیر است.
تالار عروسی مجلل از وسایل و پذیرایی لوکس و لاکچری همراه با تزئینات استفاده می کند.

تفاوت امکانات تالار عروسی مجلل با تالار عروسی کم هزینه
تالار عروسی مجلل دارای امکانات رفاهی مثل عکس های و فیلم برداری، مجهز به سیستم صوتی عالی است. همچنین تالار عروسی مجلل اماناتی نظیر کرایه ماشین برای عروس و داماد، کالسکه برای عروس و داماد، آتلیه های حرفه ای است. اتاق مجزا برای عقد، اتاق پرو، اتاق استراحت، کافی شاپ، مکان های برای بازی و سرگرم کردن افراد وجود دارد. 
منوهای سرم گرم کننده مثل مراسم ورودیه عروس و داماد، مراسم، ساق دوشی، گل ریزان برای عروس و داماد، آتش بازی و نور افشانی هنگام ورود عروس و داماد یا خاتمه عروسی از امکانات دیگر تالار عروسی مجلل است که در تالار عروسی کم هزینه از این امکانات خبری نیست. گل آرایی، میوه آرایی، بادکنک آرایی، و تزئین شیرینی و ... از دیگر قابلیت های است که تالار عروسی مجلل انجام می دهند.



سخن آخر
تفاوت تالار عروسی مجلل و تالار عروسی کم هزینه بر اساس امکانات و قابلیت های که دارند، است. یک ضرب المثل قدیمی در بین ایرانی ها رواج دارد که می گوید: هر چقدر که پول بدهی، آش می خوری، تفاوت تالار عروسی مجلل و تالار عروسی کم هزینه هم همین است.
شرکت تالار عروسی تالار عروسی لاکچری، تالار عروسی مجلل و تالار عروسی کم هزینه همه را برای شما در کنار هم قرار داده است. شما به راحتی از بین تالارهای سایت تالار عروسی می توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود هر یک از این تالارها را با امکاناتش انتخاب کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها