به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۹۲۴۰۰

سود راه اندازی کارواش سیار چقدر است؟

گروه کسب و کار: طبق تحقیقات صورت گرفته می‌توان بیان کرد که افراد بسیاری خودروهای خود را به منظور شست و شو به کارواش‌‌ها می‌برند و با این کار زحمتی به خود نمی ‌دهند. به همین دلیل افراد به فکر راه اندازی کارواش‌‌های سیار افتادند. کارواش سیار یکی از انواع کارواش بوده که روز به روز خواهان بسیاری پیدا می‌‌کند. این نوع کارواش در جایی ساکن نبوده و ممکن است هر زمان، آن را در جای متفاوتی ببینید. بنابراین راه اندازی یک کارواش می‌تواند فرصتی فوق العاده برای کارآفرینان باشد. در ادامه به مطالب بیشتری در این باره می‌‌پردازیم.
سود راه اندازی کارواش سیار چقدر است؟
کارواش سیار چیست؟
با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و جامعه، افراد به فکر اختراع امور جدیدی افتاده ‌اند و قصد دارند که سبب پیشرفت هر چه بیشتر جامعه شوند. کارواش جزو مکان‌‌هایی است که مراجعه کننده زیادی دارد و این موضوع سبب کسب درآمد بالای صاحبان کارواش شده است.

مزیت کارواش سیار
این مکان دارای انواع ثابت و سیار بوده که هر کدام به نوعی قادر به راه انداختن امور افراد هستند. ولی حال با وجود انواع مشغله‌‌ها، دیگر کمتر کسی به سراغ کارواش‌های ثابت می‌‌رود. چرا که کارواش‌‌های واقع در مکان ثابت دارای معطلی بسیاری بوده و افراد باید زمان بسیاری را برای تمیزی خودروی خود اختصاص دهند.
در حالی که کارواش‌‌های سیار به این شکل نبوده و هیچ معطلی را تحمل نخواهید کرد. مسئله مهمی که وجود دارد این است که این کارواش تنها مناسب خودرو نبوده و می‌‌توانید تمیزی دیوارها، کاشی‌‌ها و حتی لوازم منزل خود را نیز به آن بسپارید. در واقع این کارواش به افراد امکان شست و شو، واکس زدن و بسیاری از امور دیگر را در محل مورد نظرشان می‌‌دهد.
برای راه اندازی کارواش ثابت باید هزینه بالایی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید از مشتری و درآمد بسیاری برخوردار شوید. ولی اگر تازه به دنیای کار وارد شده ‌اید و هزینه کمی در دست دارید، راه اندازی کارواش سیار بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

چگونه می‌توان کارواش راه اندازی کرد؟
راه اندازی کارواش انتخاب خوبی برای کسب درآمد افراد بوده و با آن خواهند توانست قدم به قدم به موفقیت و پیشرفت نزدیک شوند. این نوع کار به علم و دانش کمی نیاز دارد که این موضوع یکی از مزیت‌‌های مهم آن به شمار می‌رود. به همین منظور افراد بسیاری اقدام به راه اندازی کارواش می‌‌کنند، ولی باید بدانید که انجام این کار آسان نبوده و یکسری سختی‌‌هایی نیز دارد. برای راه اندازی کارواش باید مراحلی را طی کنید و با انجام درست آن‌‌ها، در نهایت بتوانید صاحب کارواش شوید. مراحل راه اندازی آن به این شکل است:
1.    طرح تجاری را برای راه اندازی کسب و کار خود بنویسید.
2.    برای مالیات ثبت نام کرده و اطلاعات کاربری خود را در سامانه مربوطه ثبت کنید.
3.    یک حساب بانکی تجاری رسمی را برای کارواش خود ایجاد کنید.
4.    نرم افزار حسابداری را برای کارواشتان بخرید.
5.    دنبال مجوزهای مورد نیاز برای راه اندازی کارواش خود باشید و آن‌ها را بگیرید.
6.    کارواش خود را بیمه کرده و پرونده‌ای برای آن تشکیل دهید.
7.    در نهایت محل کار و نوع خدمت خود را با استفاده از روش‌‌های گوناگونی تبلیغ کنید.

درآمد و سود راه اندازی کارواش سیار چقدر است؟
این کارواش به دلیل اینکه طرفداران بسیاری دارد، از درآمد بالایی نیز برخوردار است و البته میزان درآمد هر کارواش به موارد زیادی بستگی دارد. در صورتی که در شهر بزرگی ساکن باشید به راحتی با راه اندازی این کارواش درآمد بالایی را به دست خواهید آورد. با اینکه در شهرهای کوچک نیز می‌توانید با انجام درست امور و جذب مشتری بالا، همان درآمد و سود را کسب کنید.
برای اینکه از درآمد و سود بالایی پس از راه اندازی این نوع کارواش برخوردار شوید، باید جوانب بسیاری را در نظر بگیرید. این جوانب عبارت است از:
▪    تعداد مشتریان
▪    نوع منطقه
▪    تبلیغات اینترنتی یا دهان به دهان در مناطق مختلف
با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید پس از راه اندازی کارواش سیار، در مدت زمان کمی به درآمد و سود بالایی برسید.

کارواش سیار چگونه خدماتی ارائه می‌کند؟
این نوع کارواش از جمله موارد بروزی است که با ارائه خدمات جدید مورد توجه عموم مردم قرار گرفت. با استفاده از این نوع کارواش دیگر هیچگونه نگرانی در مورد تمیز شدن لوازم و خودروی خود نخواهید داشت؛ چرا که بهره مندی از خدمات آن در حضور مشتریان بوده و هر فردی می‌تواند با وضوح شست و شو لوازمش را مشاهده کند. این نوع کارواش دارای مزیت‌های بسیاری بوده که از آن‌‌ها می‌‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ارائه خدمات در حضور مشتریان
ارئه خدمات در حضور خود مشتری یکی از مزیت‌های خوب آن است. افراد بسیاری روی این موضوع حساس بوده و قصد مشاهده نحوه انجام امور کارکنان را دارند تا به این صورت از کارشان مطمئن شوند.

برخورداری از میزان هزینه راه اندازی کم
راه اندازی کارواش سیار نسبت به کارواش ثابت از میزان هزینه کمتری نیاز دارد. این موضوع سبب راه اندازی کارواش‌‌های بسیاری با نوع سیار شده که قادر به کسب درآمد بالایی هستند.

جابجایی آسان و بدون مشکل
این کارواش به شکلی طراحی شده که افراد می‌‌توانند آن را با خود در هر زمانی به هر جایی ببرند و هیچ مشکلی در جا به جایی آن نداشته باشند.

تنوع شست و شوی خودرو و لوازم
در این کارواش امکان شست و شوی هر چیزی اعم از خودرو، لوازم منزل، دیوارها و... وجود دارد. در حالی که کارواش ثابت تنها مناسب خودروها بوده و کارکرد دیگری ندارد.

محدودیت نداشتن ساعات کاری افراد
در کارواش‌‌های سیار هیچ محدودیتی راجع به ساعات کاری افراد وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند از هر ساعتی شروع به کار کنند.

مدیریت و کنترل امور
در کارواش‌‌هایی که سیار هستند، افراد به راحتی می‌‌توانند امور خود را کنترل و مدیریت کنند.
 
قیمت خرید کارواش سیار
کارواش‌‌های سیار بسیار کاربردی و مورد استفاده هستند و این علت سبب راه اندازی کارواش‌های بسیاری در سطح شهر شده است. هر کارواشی امکان ارائه خدماتی را دارا بوده و افراد می‌‌توانند با عملکرد درست سبب جذب مشتریان بسیاری از سراسر کشور شوند. یکی از معضلاتی که امروزه گریبان گیر افراد شده و فکرشان را درگیر خود کرده، قیمت خریداری این نوع از کارواش است.
باید بدانید که قیمت خرید آن متفاوت بوده و میزان یکسانی ندارد. هر دستگاه کارواشی دارای یکسری مزیت و ویژگی‌‌های خاصی بوده و این موضوع سبب متفاوت بودن قیمت‌ آن‌ها شده است. به همین منظور باید قبل از خریداری هر دستگاهی، تحقیق و پرس و جو انجام دهید تا بتوانید کالای مناسبی خریداری کنید. قیمت این کارواش به موارد زیر وابسته است:
●    نوع دستگاه
●    کیفیت قطعات و تجهیزات استفاده شده در آن
●    دارا بودن از چند نازل
●    اندازه و سایز دستگاه
●    میزان مصرف آب، سوخت و تجهیزات مورد استفاده
●    و...

در انتخاب مکان کارواش باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
انتخاب مکان کارواش از جمله مسائل حائز اهمیت بوده و باید توجه زیادی به آن شود. به همین علت باید در انتخاب آن به نکاتی دقت داشته باشید که همین نکات به راحتی می‌توانند در کارکرد کارواش نقش بسزایی را ایفا کنند. این نکات شامل موارد ذیل هستند:
▪    مکانی را خریداری یا اجاره کنید که از ورودی و خروجی درست و مناسبی برخوردار باشد.
▪    سعی کنید مکان و تجهیزات مورد استفاده را براساس بودجه خود تنظیم و خریداری کنید.
▪    در مکان مورد استفاده اتاقی را به منظور استراحت کارکنان در نظر بگیرید.
▪    علاوه بر اتاق استراحت، وجود سرویس بهداشتی نیز در این مکان الزامی است.
▪    برای روشن و خاموش کردن پمپ کارواش باید از کلید دو حالته ضد آب استفاده کنید.
▪    در کارواش خود اتاقی نیز برای استراحت افراد عادی داشته باشید.
با رعایت جزء به جزء این موارد به راحتی خواهید توانست کارواش خود را راه اندازی کرده و با برخورداری از عملکرد درست، از رقبای خود جلو زده و پیشرفت کنید.



سخن پایانی
کارواش‌هایی که به صورت سیار راه اندازی شده ‌اند، دارای تعداد مشتری و درآمد و سود بالایی هستند و می‌توانند در زمانی کم کار خود را پیش برده و گسترش دهند. در خصوص خرید کارواش سیار به فروشگاه‌های معتبر و مجاز مراجعه نمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها