کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جذاب ترین تفریحات استانبول در تور نوروزی!

23 اسفند 1401 ساعت 14:02

گروه گردشگری: استانبول نامی شناخته‌شده برای گردشگران حرفه‌ای در همه دنیا است. زیبایی‌ها و جاذبه‌های این‌شهر بسیار معروف هستند و آوازه آن‌ها به همه جای دنیا رسیده است.


افراد زیادی دوست دارند به ترکیه سفر کرده و از تفریحات استانبول استفاده کرده یا جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینند. استانبول سالانه میزبان مسافران فراوانی از نقاط مختلف جهان است و به همین دلیل امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی در آن برای مسافران آماده شده است. انواع هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها همراه با تفریحاتی شگفت‌انگیز و جذاب، آماده هستند تا بهترین‌ها را برای مسافران ایجاد کنند. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره جذاب‌ترین تفریحات استانبول در تور نوروزی توضیح داده و برخی از آن‌ها را معرفی کنیم. اگر تور کیش اردیبهشت ماه 1402 یا دیگر تورها را با هم مقایسه می‌کنید تا تصمیم نهایی را انجام دهید، حتما تورهای استانبول را نیز در لیست بررسی‌های خود داشته باشید.
قبل از هرچیز این‌مقاله را بخوانید و آن را با دوستان پرانرژی و دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز بتوانند با شما درباره تفریحات استانبول بحث و تبادل نظر داشته باشند.

کاوش در شهر با اتوبوس توریستی در استانبول
تور استانبول اردیبهشت ماه 1402 یکی از جذاب‌ترین تورهایی است که می‌تواند سال 1402 را با انرژی‌های فوق‌العاده برای شما آغاز کند. بهتر است زودتر درباره رزرو تور و اطلاع از برنامه‌های آن اقدامات لازم را انجام دهید. ترکیه تفریحات و امکانات مختلفی را در شهرهای توریستی خود برای مسافران درنظر گرفته تا آن‌‎ها سفر ایده‌آلی داشته باشند. افراد زیادی به ترکیه سفر می‌کنند و تقریبا بسیاری از آن‌ها دوست دارند برای سفرهای بعدی نیز به آن‌جا یا دیگر شهرهای ترکیه سفر کنند تا تجربه‌های بیشتری را کسب کنند. کاوش در شهر با اتوبوس توریستی در استانبول یکی از تفریحات جذاب و فوق‌العاده است که مسافران و تورهای زیادی از آن استقبال می‌کنند. با این‌روش شما فرصت دارید تا زیبایی‌های مختلفی از شهر را دیده و از آن‌ها لذت ببرید.
اتوبوس توریستی Hop-on Hop-off یکی از تفریحات جذاب است که می‌تواند شما را به رزرو تور استانبول نسبت تورهای دیگری مانند تور کیش اردیبهشت ماه 1402 ترغیب کند. شما وقت کمی در استانبول دارد و کاوش در شهر با اتوبوس توریستی فرصتی است تا جاهای دیدنی بیشتری را سریع‌تر ببینید. با خرید بلیط این‌تفریح شما یک یا دو روز فرصت دارید تا با تور داخلی همراه شده و از مزایای بی‌نظیر آن، نهایت استفاده را ببرید. موزه نوال، کاخ بیلربی، میدان تکسیم، مسجد سلطان احمد، تنگه بسفر، دلما باغچه، پل گالاتا، بندر، کافه هارد راک، بازار ادویه مصری‌‎ها و گذر از دو قاره برخی از دیدن‌های این‌تور کوچک هستند.

تفریحات استانبول در تور نوروزی

بازی هیجان‌انگیز کواست
اگر اهل کمی هیجان هستید و دوست دارید در سفر به استانبول یا انتخاب تور استانبول اردیبهشت ماه 1402، چاشنی هیجان را به سفر خود اضافه کنید، حتما با دوستان یا اعضای خانواده، کواست را امتحان کنید. بازی حالت داستانی دارد و شما باید آن را به پایان برسانید. بازی سناریوهای مختلف دارد و می‌توانید قبل از مراجعه درباره آن‌ها بخوانید. یکی از سناریوهای معروف بازی، مطب دکتر سلیم است. شما باید با همکاری یکدیگر و استفاده از هوش خود معماها را حل کرده، رازها را کشف کنید و از این‌بازی بیرون بیایید. این‌بازی برای دو الی پنج نفر و افراد بالای 16 سال طراحی شده است. اگر این‌بازی را در سفر خود به استانبول رزرو کرده‌اید بهتر است راس ساعت در محل حاضر باشید تا وقت بازی را از دست ندهید.

خانه خون‌آشام استانبول
یکی دیگر از تفریحاتی که مسافران و گردشگران فراوانی به آن علاقه داشته و آن را امتحان می‌کنند، خانه خون‌آشام استانبول است. خانه خون‌آشام تجربه‌ای ترکیبی از ترس و هیجان است که می‌تواند ساعتی فوق‌العاده را به سفر شما اضافه کند. بازی از زمانی‌که شما به در وردی می‌رسید شروع خواهد شد و شما را به فضای شگفت‌انگیز خواهد برد تا مدتی را با دنیای خون‌آشام‌ها بگذرانید. مجموعه فضای ترسناک و جذابی دارد و شما را با داستانی مهمان خود خواهد کرد. حتما قوانین مجموعه را بخوانید و از همه آن‌ها اطلاع داشته باشید. اگر تور استانبول این‌بازی را به شما توصیه کرده از آن‌ها درباره این‌قوانین و دیگر موارد بازی، راهنمایی‌های لازم را بپرسید. اگر می‌خواهید تور استانبول را با تور کیش اردیبهشت ماه 1402 یا دیگر موارد مقایسه کنید، حتما همه ویژگی‌ها را لیست کرده و سپس تصمیم نهایی را انجام دهید.

دیگر تفریحات جذاب استانبول در تور نوروزی
در این‌مقاله برخی از جذاب‌ترین تفریحات استانبول در تور نوروزی را نام بردیم. استانبول زیبایی‌های و جاذبه‌های فراوانی دارد که می‌تواند سفر چندروزه شما را به بهترین شکل رقم بزند. این خود شما هستید که باید تصمیم بگیرید دوست دارید سفر شما چه بخش‌هایی داشته باشد. برخی از دیگر تفریحات جذاب استانبول در تور نوروزی عبارت‌اند از:
•    پارک ویالند استانبول با انواع تفریحات هیجان‌انگیز
•    اتاق فرار توزک استانبول
•    فان لب اگلنس دانیاسی استانبول
•    پارک آبی آکوا مارین استانبول
•    فارستانبول
شما کدام تفریح را برای تور استانبول اردیبهشت ماه 1402 مناسب می‌دانید؟


کد مطلب: 392404

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392404/جذاب-ترین-تفریحات-استانبول-تور-نوروزی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir