کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویژگی چاپ دیجیتال

23 اسفند 1401 ساعت 14:10

گروه کسب و کار:


چاپ دیجیتال یک روش چاپ جدیده که از فایل‌های الکترونیکی برای چاپ استفاده میکنه. فایل‌های دیجیتالی مانند PDF رو میتوان مستقیماً به دستگاه چاپ دیجیتال فرستاد تا روی کاغذ، بوم، پارچه، مواد مصنوعی، مقوا و سایر بسترها چاپ بشه. این نوع چاپ انتخاب‌ها، ویژگی‌ها و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به روش‌های قدیمی مثل چاپ افست ارائه میده.
امروزه، ما نیاز به چاپگرهایی داریم که بتونن چاپ رنگی مقرون به صرفه، با کیفیت بالا و کوتاه مدت رو در سریع ترین زمان ممکن تولید کنن. چاپ دیجیتال تمام این نیازها رو فراهم کرده. در این فناوری، نیازی به راه اندازی هیچ دستگاه چاپی نیست، بنابراین محصولات چاپی در کمترین زمان با صرف هزینه بسیار پایین تولید میشن. همچنین یک پلت فرم ایده آل برای شخصی سازی هستش. اگر قصد دارید تصاویر و پیام‌ها رو در هر مرحله از چاپ تغییر بدید، چاپ دیجیتال تنها راه ممکنه.
 
انواع استیکر شیشه ای
استیکرهای شیشه ای رو میتوان با رنگ‌های زنده و الگوهای طراحی خاص چاپ کرد و اغلب برای تزئین خانه یا ویترین مغازه استفاده میشه. این نوع استیکرها میتونن نمای فروشگاه شما رو در یک لحظه از کسل کننده به چشم نواز تبدیل کنن. آنها روشی ارزان و خلاقانه برای جلب نظر مشتریان جدید بالقوه، نمایش محصولات یا تخفیف با شعار یا تصاویر تمام رنگی هستن. کدهای QR رو برای پیوند به آخرین تبلیغات وب سایت خود در نظر بگیرید و به استیکر اضافه کنید، بنابراین حتی زمانی که فروشگاه شما بسته است، رهگذران میتونن با برند شما تعامل داشته باشند. انواع مختلفی از چاپ استیکر شیشه ای داریم که در ادامه آنها را برای شما لیست کردیم:

-استیکر شیشه ای UV
این استیکر رو میتوان برای هر پنجره ای اعمال کرد. استیکر شیشه ای UV از این نظر منحصر به فرده که میتونه جلوه ای مات رو ارائه بده که در آن طرح کاملاً شفاف یا قابل مشاهده باشه. چیزی که واقعاً جالبه اینه که اشعه‌های مضر UV نمیتونن از این استیکر عبور کنن.

-استیکر شیشه ای مات
این استیکرها ظاهر شیشه‌‌های مات با کسری از قیمت و زحمت رو به شما ارائه میدن.

-استیکر شیشه ای براق
تنها تفاوت اصلی این استیکر با استیکرهای قبلی در نوع چسب استفاده شده است. در استیکرهای شیشه ای براق از چسب قوی تری به کار میبرن. در نتیجه گرافیک اعمال شده بر روی استیکر هم در برابر خراش و برابر آفتاب بادوام هست.

چاپ بوم چگونه است؟
چاپ بوم روشی فوق العاده برای نمایش عکس‌های تعطیلات خانوادگی، فارغ التحصیلی یا عروسی است! تصویر با کمک چاپگر جوهرافشان بر روی بوم چاپ میشه و در نهایت ترکیبی موفق از هنر سنتی و تکنولوژی مدرن به دست میاد. بوم از چه چیزی ساخته شده؟ بوم پارچه ای محکم و بادوام هست که در گذشته با کنف درست میشد. امروزه بوم بیشتر با پنبه، کتان، پلی استر یا ترکیبی ساخته میشه. تفاوت اصلی این پارچه‌ها با هم در دقت رنگ شون هست: چاپ‌های پلی استر زنده تر هستن در حالی که چاپ‌های پنبه ای ماندگاری بیشتری دارن. کدام بهتره؟ خوب، بستگی داره به اینکه به دنبال چه هستید: اگر چاپ بوم با کیفیت بالاتر رو میخوایید، با چاپ بوم پنبه ای همراه باشید. از طرف دیگر، اگر پول یا جنب و جوش رنگ‌ها دغدغه اصلی شماست، به سراغ پلی استر برید! اکثر چاپ‌های روی بوم که برای خانه خود خریداری میکنید، از ترکیب پنبه و پلی استر ساخته شدن.
چاپ کوثر پرینت، ایران کهن، آقا، متین، و دیجیتال شاپرک از جمله مراکزی هستن که در زمینه چاپ بوم فعالیت میکنن. اگر میخوایید یک آثار هنری جذاب روی بوم خلق کنید، با کوثر پرینت شریک بشید. آنها فرآیند سفارش چاپ رو ساده کردن تا محصول نهایی رو به موقع با کمترین هزینه به دست شما برسونن. برای شروع، کافیه تصاویر خود را آپلود کنید و اندازه و سبک چاپ خود را انتخاب کنید. در نهایت چاپ بوم آماده و با کیفیت رو در هر نقطه از ایران تحویل بگیرید.
 


کد مطلب: 392408

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392408/ویژگی-چاپ-دیجیتال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir