به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۹۲۴۴۰

درخواست مسی از عربستان، سه برابر رونالدو!

درخواست مسی از عربستان، سه برابر رونالدو!
گروه ورزشی: زمانی که خبر پیشنهاد 200 میلیون دلاری النصر به کریستیانو رونالدو در روزهای جام جهانی در روزنامه مارکا منتشر شد، هیچکس فکر نمی‌کرد که این خبر حقیقت داشته باشد و حتی خود رونالدو در جریان جام جهانی در گفت‌وگو با پیرس مورگان انگلیسی، این خبر را تکذیب کرد اما بعد از اینکه خبر قرارداد رونالدو و وکلای النصر منتشر شد، همه باور کردند که قدرت پول، بالاتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌کردند.
حالا به نظر می‌رسد این سناریو برای لیونل مسی هم در حال تکرار است. از زمان حضور رونالدو در النصر عربستان، بارها اخباری پیرامون حضور مسی در تیم الهلال، رقیب دیرینه النصر، منتشر شده و در در جدیدترین خبر هم شنیده می‌شود این باشگاه عربستانی با رقمی نجومی، فوق ستاره آرژانتینی را جذب خواهد کرد.
قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و این بازیکن تا این لحظه قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده تا شایعات در خصوص احتمال جدایی او از این تیم پررنگ‌تر شود.

1832194
در این شرایط، برنامه "ال چرینگیتو" اعلام کرد الهلال در ژانویه گذشته مذاکرات خود را برای جذب مسی آغاز کرد و به او پیشنهاد دستمزد سالانه 300 میلیون یورویی داد.
پس از این پیشنهاد، مسی مهلتی برای فکر کردن خواست و سپس در روزهای اخیر از طریق پدرش پاسخ داد که دستمزدی بسیار بالاتر از کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، می‌خواهد و معتقد است که اختلاف 100 میلیون یورویی کافی نیست.
این برنامه همچنین اعلام کرد با توجه به قرارداد سالانه 200 میلیون یورویی رونالدو در النصر، شرط مسی برای حضور در الهلال، دستمزد سالانه 600 میلیون یورو بوده است و الهلال هم در اولین پاسخ به درخواست مسی، رقم پیشنهادی خود را به 350 میلیون یورو در سال رسانده است.

در حال حاضر همچنان مذاکرات بین پدر لیونل مسی و الهلال ادامه دارد و این باشگاه عربستانی قصد دارد برای تامین این مبلغ، از یک هوادار ثروتمند و میلیاردر خود و همچنین وزارت گردشگری عربستان که اسپانسر قرارداد کریستیانو رونالدو هم بوده است، کمک بگیرد. ضمن اینکه لیونل مسی در گذشته هم قراردادی پیرامون مسائل گردشگری با کشور عربستان امضا کرده و باب همکاری بین طرفین باز است. با این شرایط به نظر می‌رسد احتمال حضور مسی در الهلال بالا است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها