به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۳۹۲۴۵۱
آنها چیزی برای از دست دادن ندارند

آنچلوتی: فردا کار ما سخت‌تر از لیورپول است

آنچلوتی: فردا کار ما سخت‌تر از لیورپول است
گروه ورزشی: رئال مادرید پس از برتری 2-5 در آنفیلد برابر لیورپول فردا در برنابئو کار ساده‌تری برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دارد ولی کارلو آنچلوتی تاکید کرد که هیچ چیز تمام نشده و از دقیقه اول بازی را محکم و جدی شروع خواهند کرد. 
1832256
کارلتو در نشست خبری بازی برگشت با لیورپول گفت:«از دقیقه یک باید بازی را جدی شروع کنیم و تحت هیچ شرایطی نباید به پیروزی 2-5 بازی رفت فکر کنیم. البته فکر می کنم خیلی زیاد در مورد کار بزرگ ما در بازی رفت صحبت نشد. ما خیلی خوب کار کردیم ولی آن بازی تمام شد و بدون حساب اینکه چند گل پیش هستیم وارد بازی برگشت می شویم. ما قطعا دفاع نخواهیم کرد و بازی بسته ای را شاهد نخواهید بود. هم دفاع می کنیم و هم حمله ولی فکر می کنم بیشتر در فاز تهاجمی باشیم. بازیکنان درک می کنند که چه بازی حساسی پیش رو داریم.»
ادن هازارد در مصاحبه جدید خود گفت که مدت هاست با آنچلوتی حرف نزده است. مربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت:«هازارد صادقانه حرف زد. بله، مدت هاست حرف نزده ایم و این شاید بیشتر به خاطر شخصیت خاص او باشد. مهمتر از همه این است که علی رغم این فاصله، او همیشه احترام من را نگه داشته و من نیز به او احترام می گذارم. هازارد بازی نمی کند چون در پست او وینیسیوس فوق العاده کار کرده و از بهترین های دنیاست.»
کارلتو دبر مورد هازارد ادامه داد:«در مورد شرایط فصل بعد هازارد و اینکه گفته ماندنی است، حرفی ندارم. فصل بعد مجموعه ای که باشگاه در اختیارم قرار می دهد را هدایت خواهم کرد و بهترین ها به زمین می روند.»
بازی دشوارتر برای رئال:«لیورپول فردا چیزی برای از دست دادن ندارد و کار ما سخت‌تر است. آنها از دقیقه یک برای جبران وارد زمین می شوند و ما باید بسیار مراقب باشیم. ما هرگز لیورپول را دست کم نخواهیم گرفت. این می تواند یک تله و بازی فریبنده ای برای ما باشد.»
اهمیت تجربه در بازی فردا:«این سوال فریبنده است و من هم پاسخ شما را اینطور می دهم که فردا هم به بازیکنان باتجربه(مودریچ و کروس) نیاز داریم و هم به بازیکنان پرانرژی و جوان.»
وضعیت بنزما:«کریم 100 درصد ریکاوری کرده و هیچ مشکلی برای بازی فردا ندارد.»
اشتباهات ادواردو کاماوینگا در کارهای دفاعی:«کاماوینگا بازیکن بسیار خوبی است و البته برابر اسپانیول اشتباهی مهلک داشت. او اما آنقدر خوب بازی می کند که اشتباهاتش معمولا به چشم نمی آیند. کاماوینگا همین حالا بازیکنی تاثیرگذار و ثابت است و در آینده نیز چنین خواهد بود.»
تنش بین کریم بنزما و دیدیه دشان:«این یک موضوع شخصی است. به هر دو احترام می گذارم و فکر نمی کنم تاثیر منفی روی روحیه بنزما داشته باشد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها